اقتصاد مقاومتی شاخص ارزیابی دستگاه های اجرایی گلستان نهاده شد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، حسین پیشقدم ظهر چهارشنبه در نوزدهمین جشنواره شهید رجایی استان گلستان اظهار کرد: از 67 دستگاه اجرایی استان 53 دستگاه در نظام ارزیابی عملکرد شرکت کردند.

اقتصاد مقاومتی شاخص ارزیابی دستگاه های اجرایی گلستان نهاده شد

وی با اشاره به این که 14 دستگاه اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی سال گذشته که سال جاری برگزیدگان ان معرفی می شوند، شرکت نکرده اند، اضافه نمود: در این جشنواره عملکرد دستگاه های اجرایی استان در دو بخش شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی نهاده شد.

دبیر جشنواره شهید رجایی استان گلستان ادامه داد: در بخش شاخص های عمومی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در هفت محور، 29 شاخص و 70 نماگر توسط 22 کارشناس مورد ارزیابی نهاده شد.

وی با بیان این که عملکرد دستگاه های اجرایی استان گلستان در سال 1396 با چهار هزار و 50 نفر ساعت کار کارشناسی به انتها رسیده و برترین ها تعیین شدند، توضیح داد: برای نخستین بار در کشور اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی جزو شاخص های آنالیز عملکرد دستگاه های اجرایی استان نهاده شد.

پیشقدم با اشاره به این که میانگین نمرات دستگاه های اجرایی استان در سال 96 نسبت به سال 94 و 95 رشد داشته است، اعلام کرد: از مجموع امتیازات اختصاصی و عمومی بالاترین عملکرد به اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان و کمترین امتیاز به امور عشایری استان گلستان اختصاص یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 966

به "اقتصاد مقاومتی شاخص ارزیابی دستگاه های اجرایی گلستان نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد مقاومتی شاخص ارزیابی دستگاه های اجرایی گلستان نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید