افتتاحیه لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز برگزار می گردد

به گزارش مجله پریها، آیین افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز شهرداری تهران برگزار می گردد.

افتتاحیه لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مراسم افتتاحیه نخستین دوره لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز مناطق 22گانه شهرداری با رویارویی تیم های بچه ها آینده ساز منطقه 12 و بلندهمتان کوتاه قامت شروع خواهد شد.

محمد مومنی، مسئول استعدادیابی فوتبال محلات و اقشار سازمان در این خصوص گفت: مسابقات لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز با همکاری مشترک سازمان ورزش، منطقه 12 شهرداری و پویش صعود، در رده سنی 11 تا 16 سال انجام می پذیرد. بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده، آیین افتتاحیه با دعوت از شهرداران و معاونین اجتماعی مناطق 22گانه در مجموعه شهید هرندی برگزار می گردد.

این ملی پوش سابق کشورمان، هدف از برگزاری این مسابقات را شناسایی استعدادهای فوتبال و امکان راهیابی آنها به تیم های باشگاهی کشوری برشمرد و اضافه نمود: در این راستا، سازمان ورزش از آموزشگاه فوتبال باشگاه های پرسپولیس، استقلال، پیکان، سایپا، راه آهن، بانک ملی و ... برای حضور در این رقابت ها و شناسایی استعدادها دعوت به عمل آورده است.

افتتاحیه مسابقات یادشده روز چهارشنبه 20 آذرماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی منطقه 12 برگزار و رقابت ها از روز پنجشنبه، 28 آذرماه به صورت رسمی شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3073

به "افتتاحیه لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه لیگ فوتبال بچه ها آینده ساز برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید