استان بوشهر ظرفیت های بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری عصر یکشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر گفت: استان بوشهر در بخش مالی دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که این ظرفیت ها در سطح کشور کم نظیر است.

استان بوشهر ظرفیت های بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی به وجود صنایع عظیم نفت و گاز و پتروشیمی در استان بوشهر اشاره نمود و ادامه داد: از دیگر ظرفیت های استان می توان به کشاورزی، گردشگری و صنایع پایین دستی کشاورزی اشاره نمود.

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم شناسایی و معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری استان بوشهر، اظهار داشت: مزیت های سرمایه گذاری خوبی در استان وجود دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

وی با تاکید بر لزوم فراهم ساختن تسهیلات لازم و کوتاه کردن ارائه صدور مجوز برای سرمایه گذاری و پشتیبانی، اعلام کرد: باید با همکاری دستگاه های اجرایی زیرساخت سرمایه گذاری فراهم گردد.

سالاری در ادامه خواهان تدوین ظرفیت های سرمایه گذاری استان بوشهر بر اساس پتانسیل های اقتصاد مقاومتی، اضافه کرد: از ظرفیت های مهم در این زمینه می توان به گردشگری، فناوری اطلاعات، کشاورزی شامل باغات، نخیلات، زراعت، صیفی جات و آبزی پروری اشاره نمود.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر با ظرفیت های متعدد می تواند به عنوان قطب سرمایه گذاری در جنوب کشور معرفی گردد، گفت: معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بوشهر می تواند زمینه را برای حضور گسترده تر سرمایه گذاران فراهم سازد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3253

به "استان بوشهر ظرفیت های بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استان بوشهر ظرفیت های بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید