احتمالا از پدیده جدا شوم، نمی توانم به چشم بازیکنان نگاه کنم

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی شامگاه پنج شنبه پس از پیروزی تیمش در برابر نفت مسجدسلیمان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: پیش بینی یک بازی سخت و درگیرانه ای را داشتیم برای همین سعی کردیم حریف را کنترل کنیم. خوشبختانه در نیمه دوم بازی برای ما بهتر شد و بازیکنان ما اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند.

احتمالا از پدیده جدا شوم، نمی توانم به چشم بازیکنان نگاه کنم

وی اضافه نمود: امروز یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم و برای این کار از بازیکنان تشکر می کنم چرا که با وجود همه مسائل ریز و درشت که با آنها روبرو هستیم آنها با تمرکز بالا بازی کردند. این بازیکنان را باید طلا گرفت چرا که آنها امروز برای شادی دل مردم مشهد بازی کردند.

گل محمدی در خصوص مسائل تیم پدیده مشهد نیز گفت: کار کردن در پدیده بسیار سخت شده است و دیگر نمی توانم در چشم بازیکنان نگاه کنم. دیگر قدرت تحمل این وضع را نداریم و باید فکری برای آن کرد. احتمال اینکه از تیم جدا شوم بسیار زیاد شده است. واقعا احساس می کنم دوست ندارند با پدیده نتیجه بگیرم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اضافه نمود: منتظر هستم فردا یا پس فردا چه اتفاق مثبتی رخ دهد هر چند چشم من آب نمی خورد. گل محمدی همچنین در خصوص پخش نشدن برنامه تلویزیونی 90 اظهار کرد: برنامه 90 پربیننده ترین برنامه صدا و سیما است و باید به بیننده های آن احترام بگذارند. همه در روزهایی که فوتبال هست و نیست این برنامه را نگاه می نمایند و نمی دانم چرا این اتفاقات اتفاق افتاده است. باید به نظر مردم احترام بیشتری بگذارند.

به گزارش خبرنگاران، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های فوتبال ایران عصر امروز تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده مشهد در مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با پیروزی تیم پدیده به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1616

به "احتمالا از پدیده جدا شوم، نمی توانم به چشم بازیکنان نگاه کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمالا از پدیده جدا شوم، نمی توانم به چشم بازیکنان نگاه کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید