شروع فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز، تقدم یا تأخر زمان ثبت نام تأثیری بر فرایند برنده شدن ندارد

به گزارش مجله پریها، براساس اجرای بند 5 از دستورات ابلاغی رئیس جمهور در مورد چگونگی عرضه خودرو برای ایجاد شفافیت و افزایش رضایتمندی مردم، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز کار خود را شروع کرد.

شروع فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز، تقدم یا تأخر زمان ثبت نام تأثیری بر فرایند برنده شدن ندارد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو از امروز یکشنبه 25 اردیبهشت ماه ساعت 12 در نشانی sale.iranecar.com در دسترس است.

در روز های یکشنبه و دوشنبه، متقاضیان قادر خواهند بود از بخشنامه های مختلف فروش خودرو که از سوی تمامی شرکت های خودروسازی ارائه شده است، آگاه شوند و از روز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه، امکان ثبت نام در سامانه فراهم خواهد شد.

در نخستین دوره فروش خودرو در این سامانه، بازه زمانی یک هفته ای برای ثبت نام متقاضیان در نظر گرفته شده است و تقدم یا تأخر زمان ثبت نام، هیچ تأثیری برفرایند تخصیص و شانس برنده شدن نخواهد داشت و مراسم تخصیص خودرو با نظارت سازمان حمایت مصرف نمایندگان و تولیدنمایندگان انجام می گردد.

عرضه خودرو براساس این سامانه بسیار متنوع و چند برابر ظرفیت دوره های پیشین خواهد بود و تمامی خودروسازان موظفند تمامی محصولات خودرو های سواری خود را در این سامانه یکپارچه عرضه نمایند و هیچ گونه استثنایی برای تخصیص خودرو به مشتریان خارج از این سامانه وجود نخواهد داشت.

فرایند فروش خودرو در این سامانه شفاف است و به این شکل از تلاطم بازار، بازار سازی و سو استفاده سوداگران و تضییع حقوق مردم جلوگیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4646

به "شروع فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز، تقدم یا تأخر زمان ثبت نام تأثیری بر فرایند برنده شدن ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت سامانه تخصیص یکپارچه خودرو از امروز، تقدم یا تأخر زمان ثبت نام تأثیری بر فرایند برنده شدن ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید