باکس آفیس؛ راهبه ها رکورد سری فیلم های Conjuring را زدند

به گزارش مجله پریها، فیلم راهبه (The Nun) انتظارات را در باکس آفیس خوب برآورده کرد و توانست برای سری فیلم های احضار (Conjuring) رکورد افتتاحیه را ثبت کند. این فروش خوب افتتاحیه هم در گیشه های داخلی آمریکا و هم در بازار جهانی اتفاق افتاد. در تاریخ سینما این دومین افتتاحیه بزرگ ماه سپتامبر شد. از طرف دیگر فیلم ماموریت: غیرممکن-فال اوت با بازی تام کروز هم رکورد دیگری به نام خودش کرد و تبدیل به پرفروش ترین فیلم تام کروز در بازارهای جهانی شد و فروش آن از رقم 725 میلیون دلار هم در جهان عبور کرد.

باکس آفیس؛ راهبه ها رکورد سری فیلم های Conjuring را زدند

تا قبل از فیلم راهبه پرفروش ترین فیلم سری احضار قسمت اول آن با نام احضار بود که 41.8 میلیون دلار فروش نموده بود و راهبه با فروش 53.5 میلیون دلار از آن عبور کرد. به علاوه فیلم راهبه توانست از فروش هتل ترانسیلوانیا 2 در سال 2015 که معادل 48.4 میلیون دلار بود هم رد گردد و پشت فیلم آن (It) قرار بگیرد که همچنان با افتتاحیه حیر ت انگیز 123.4 میلیون دلاری پررونق ترین افتتاحیه سپتامبر تاریخ سینما را رقم زده است.

فیلم راهبه در بیش از 60 بازار خارج از آمریکا به فروش 77.5 میلیون دلار رسید. کورین هاردی کارگردان فیلم ماورالطبیعه وحشت راهبه است. فیلم در حقیقت دنباله احضار 2 است که سال 2016 اکران شد و پنجمین فیلم از سری احضار محسوب می گردد. داستان فیلم در رومانی سال 1952 اتفاق می افتد. دو راهبه توسط موجودی ناشناخته مورد حمله قرار می گیرند. یکی از راهبه ها از پنجره بیرون می پرد و خودش را نجات می دهد. کلیسای کاتولیک و واتیکان کشیشی را مسئول آنالیز این ماجرا می نماید. بیشترین فروش فیلم راهبه خارج از آمریکا در کشور برزیل بوده است که 6.8 میلیون دلار فروخت. 51درصد از بینندگان فیلم مرد بودند و 44 درصد از آنها بالای 25 سال داشتند. منتقدان البته فیلم را تحویل نگرفتند و به آن امتیاز زیر متوسط داده اند. آنها می گویند فیلم سرگرم نماینده است اما از آن روح ترسناک سری فیلم های احضار در آن خبری نیست.

بالاخره آسیایی های ثروتمند دیوانه رضایت دادند که یک پله پایین تر بیایند و به رده دوم جدول سقوط نمایند. فیلم هفته گذشته 13.6 میلیون دلار فروخت و فروش داخلی آن به بالای 136 میلیون دلار رسید. داستان آشنایی یک دختر غربی با خانواده سنگاپوری نامزدش کمدی-رمانتیک بامزه ای را پدید آورده که سینماروها از آن به شدت استقبال نموده اند. فیلم در بازارهای جهانی هم 5.6 میلیون دلار به فروش اش اضافه نمود. فیلم این هفته تازه در انگلستان و به دنبال آن مکزیک و ژاپن اکران شد.

فیلم جدید دیگری که به جدول پرفروش های راه پیدا نموده، نعناع (Peppermint) است. ساخته پیر مورل با بازی جنیفر گارنر اکشنی است که داستان یک انتقام را روایت می نماید. محور فیلم مادری است که چیزی برای از دست دادن ندارد و می خواهد انتقام هر لحظه ای از زندگی اش را که دشمنانش به باد داده اند از آنها بگیرد. امتیاز فیلم در متاکریتیک 31 از 100 است یعنی چیزی نزدیک به فاجعه! منتقد تایم اوت به تندی درباره فیلم نوشته: تنها کاری که فیلم موفق می گردد کامل انجامش بدهد این است که ثابت کرد اکشن های هالیوودی سال 2018 با محوریت قهرمانان زن همه شان چرند هستند. همین فیلم بد البته در افتتاحیه اش حدودا 13.26 میلیون دلار فروخت. بقیه فیلم های جدول همان آثار هفته های پیش هستند.

نام فیلم هفته اکران فروش
راهبه 1 53.5
آسیایی های ثروتمند دیوانه (آسیایی های خرپول) 4 136.2
نعناع 1 13.3
مگ 5 131.6
جست وجو 3 14.3
ماموریت غیرممکن: فال اوت 7 212.1
کریستوفر رابین 6 91.7
عملیات پایانی 2 14.1
آلفا 4 32.4

باکس آفیس هفته گذشته: ماموریت شگفت انگیز تام کروز در چین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 652

به "باکس آفیس؛ راهبه ها رکورد سری فیلم های Conjuring را زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکس آفیس؛ راهبه ها رکورد سری فیلم های Conjuring را زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید