2 فیلم ایرانی در جشنواره تورین ایتالیا

به گزارش مجله پریها، سی و هشتمین دوره از جشنواره بین المللی تورین در کشور ایتالیا سال جاری میزبان فیلم بوتاکس در بخش رقابتی اصلی و یک فیلم کوتاه محصول مشترک ایران و آلمان خواهد بود.

2 فیلم ایرانی در جشنواره تورین ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، فیلم بوتاکس اولین فیلم بلند کاوه مظاهری در بخش مسابقه فیلم بلند جشنواره تورین که از مهم ترین جشنواره های بین المللی است، به عنوان تنها فیلم بلند ایرانی در قسمت اصلی جشنواره به نمایش درخواهد آمد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اکرم و آذر به همه می گویند که برادرشان قاچاقی به آلمان رفته و فعلاً ازش خبری ندارند. به مرور این دروغ در ذهن اکرم به یک واقعیت تبدیل می گردد، تا حدی که شبانه روز را در انتظار برگشتن برادرش از آلمان، سپری می نماید.

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی، مرتضی خانجانی و محسن کیانی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

همچنین فیلم کوتاه سس اضافه به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول مشترک آلمان و ایران در این جشنواره ایتالیایی به روی پرده خواهد رفت.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه سس اضافه آمده است: هانس چند ساعت قبل از افتتاح تئاتری که در آن بازی می نماید دست به خودکشی زده است. او در برزخ با فرشته شکمویی گیر افتاده است و تمام تلاشش را می نماید تا به دنیای زندگان بازگردد.

آنتونیو لالو و بن جانسن بازیگران این فیلم کوتاه هستند که آدرین برویه، فرانسیس والتر و السا پایین تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

سی و هشتمین دوره از جشنواره بین المللی تورین از 20 تا 28 نوامبر (30 آبان تا 8 آذر) در شهر تورین ایتالیا به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3744

به "2 فیلم ایرانی در جشنواره تورین ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 فیلم ایرانی در جشنواره تورین ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید