19 تیم در مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور حضور دارند

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، ناصر شکری عصر یکشنبه در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران تاکید نمود: این رقابت ها برای اولین بار و به سبک آزاد در اردبیل برگزار می گردد.

19 تیم در مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور حضور دارند

وی با اشاره به حضور 19 تیم در قالب 350 ورزشکار کبدی باز توضیح داد: اولین دوره رقابت های کبدی نوجوانان کشور با استقبال بسیار خوبی برخودار بود بطوریکه هم اکنون تمام استان های مطرح در رشته کبدی کشور در این مسابقات حاضر هستند.

رئیس هیئت کبدی استان با اشاره به برگزاری این رقابت ها به مدت چهار روز در اردبیل یادآور شد: تیم های حاضر در این مسابقات در چهار گروه به رقابت پرداختند و قرار است مسابقات نهایی فردا دوشنبه برگزار گردد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را رشد و گسترش ورزش کبدی در رده های پایه در سراسر کشور بیان کرد و ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها به اردوی تیم ملی کبدی کشورمان دعوت خواهند شد.

شکری برگزاری رقابت های کبدی در سنین پایه را در رشد و توسعه این رشته و نیز پرورش استعدادهای ملی موثر دانست و بیان داشت: با سرمایه گذاری در این رده سنی می توان ورزشکاران زیادی را برای پشتیبانی و تقویت تیم ملی کشورمان در رقابت های آینده تربیت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1078

به "19 تیم در مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور حضور دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "19 تیم در مسابقات کبدی قهرمانی نوجوانان کشور حضور دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید