10 گوشی پرطرفدار این هفته (12 نوامبر)

به گزارش مجله پریها، پس از تمام شدن ماه پرترافیک فناوری اکتبر، گوشی های میان رده به جدول پرطرفدارترین گوشی ها آمدند و محبوب تر از دیگر گوشی ها شدند.

10 گوشی پرطرفدار این هفته (12 نوامبر)

به گزارش خبرنگار، ماه اکتبر، ماهی پرترافیک برای کمپانی های فراوری کننده تلفن همراه به حساب می آمد. در این ماه، تقریبا هر روز یک کمپانی مراسم رونمایی برگزار می کرد و گوشی های پرچمدار یا میان رده شرکت های مختلف معرفی می شدند. طی روزهای پرترافیک اکتبر یا به اصطلاح دوستداران فناوری تکتوبر (Techtober)، جدول پرطرفدارترین گوشی های دنیا هر هفته دچار تغییرات زیادی می شد اما حالا، با به اتمام رسیدن اکتبر، به نظر می رسد که این جدول به ثبات خاصی رسیده باشد و گوشی ها جای خود را پیدا نموده باشند. بر همین روال، گوشی میان رده سامسونگ، Galaxy A7 که هفته گذشته صندلی دوم را داشت به رتبه نخست جدول محبوبترین گوشی های دنیا صعود نموده است.

کمپانی های چینی به نظر می رسد که قصد ندارند عنوان محبوبترین گوشی ها را به کمپانی های کشورهای دیگر بدهند. در سه رتبه نخست پرطرفدارترین گوشی های دنیا، Galaxy A7 سامسونگ است که در رده اول قرار گرفته است. این گوشی هفته گذشته در رده دوم قرار داشت. رده دوم پرطرفدارترین گوشی های دنیا این هفته در اختیار گوشی شیائومی، Redmi Note 6 Pro قرار گرفته است. گوشی میان رده شیائومی هفته گذشته در رده پنجم قرار داشت و این نشان می دهد که دوباره گوشی های میان رده جای خود را در جدول ثابت نموده اند. رتبه سوم هم مانند سه هفته گذشته در اختیار گوشی پرچمدار و باکیفیت شرکت چینی هوآوی قرار گرفته است. هوآوی Mate 20 Pro با کیفیت بالایی که دارد، جای خود را در رده سوم ثابت نموده است.

در میانه جدول هم، کمپانی های چینی مهلت به برندهای دیگر نداده اند. در این قسمت از جدول پرطرفدارترین گوشی های دنیا گوشی پرچمدار OnePlus 6T در رده چهارم واقع شده است. دیگر گوشی ها هم Poccophone F1 شیائومی، Honor 8X و شیائومی Mi Mix 3 هستند.

در سه رتبه پایین جدول اما گوشی های سامسونگ حضور دارند. اولین گوشی با چهار دوربین اصلی یعنی Galaxy A9 این هفته در رده هشتم قرار گرفته است. گوشی پرچمدار اسبق سامسونگ، Galaxy S8 به دلیل افت قیمت خود محبوبیت بیشتری کسب نموده و این هفته باز هم رده نهم را به خود اختصاص داده و در رده آخر هم Redmi Note 5 Pro ساخت شرکت شیائومی دیده می گردد که پس از چند هفته دور بودن از پرطرفدارترین گوشی های دنیا دوباره به رقابت بازگشته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 883

به "10 گوشی پرطرفدار این هفته (12 نوامبر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 گوشی پرطرفدار این هفته (12 نوامبر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید