تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رسما اعلام شد

به گزارش مجله پریها، ساعاتی قبل شرکت سامسونگ یک بیانیه خبری منتشر کرد که طبق آن، در تاریخ 28 ژانویه (8 بهمن) گوشی های سری گلکسی M در کشور هند معرفی و عرضه می شوند. به گفته مقام ارشد سامسونگ در کشور هند، این گوشی ها از طریق سایت این شرکت و آمازون هند به فروش می رسند و آن ها امیدوارند با انجام این کار، آمار فروش آنلاین گوشی های سامسونگ دو برابر گردد.

تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رسما اعلام شد

بازار کشور هند، بعد از چین، بزرگ ترین بازار گوشی های هوشمند دنیا است و در انتهای سال 2017، شیائومی توانست مقام نخست سامسونگ را از آن خود کند. شیائومی به لطف عرضه گوشی های مقرون به صرفه ردمی، در هند هواداران پروپاقرص زیادی به دست آورده ولی سامسونگ از لحاظ گوشی های ارزان قیمت باکیفیت حرفی برای گفتن ندارد. اگرچه کارشناسان می گویند این غول کره ای همچنان در زنجیره تامین و بخش تحقیق و توسعه توان زیادی دارد. سامسونگ هم برای بهره گیری از این نقاط قوت، سال گذشته بزرگترین کارخانه فراوری گوشی هوشمند را در هند تاسیس کرد.

در چند هفته گذشته، جزئیات زیادی در مورد گوشی های گلکسی M منتشر گردیده که بر اساس آن ها، باید انتظار معرفی سه گوشی M10، M20 و M30 را داشته باشیم و مدل آخر، از تراشه اگزینوس 7885 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می برد. قیمت این گوشی ها از کمتر از 10 هزار روپیه (142 دلار) تا 20 هزار روپیه خواهد بود. دقایقی قبل، تصاویر تبلیغاتی این گوشی ها منتشر شد که در ادامه می توانید آن ها را مشاهده کنید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 دی 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1299

به "تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رسما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه گوشی های سری گلکسی M سامسونگ رسما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید