مدل مفهومی گوشی تاشوی جدید سامسونگ لو رفت

به گزارش مجله پریها، سامسونگ قصد ندارد فراوری گوشی های تاشو را به تنها یک مدل محدود کند و فراوری انواع گوشی با نمایشگرهای تاشو در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

مدل مفهومی گوشی تاشوی جدید سامسونگ لو رفت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، به تازگی تصویری از مدل مفهومی گوشی جدید سامسونگ در اینترنت منتشر شده که نشان می دهد این بار به جای فراوری گوشی با نمایشگرهای کتابی تاشونده، این شرکت فراوری گوشی با یک نمایشگر سرتاسری که از وسط تا می گردد را در دستور کار خود قرار داده است.

بر اساس اطلاعاتی که سامسونگ در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود منتشر نموده گوشی جدید این شرکت با نمایشگر تاشو به گونه ای طراحی شده که به صورت عمودی تا گردد. البته سامسونگ هنوز هیچ گونه جزئیات فنی در خصوص این گوشی منتشر ننموده است.

به نظر می رسد مزیت مهم طراحی چنین گوشی امکان استفاده از آن با تنها یک دست و آزاد بودن دست دیگر برای انجام امور مختلف و متعدد باشد.

بعضی ناظران بازار احتمال می دهند که چنین گوشی برای استفاده و فروش در بازار چین فراوری شده باشد، به خصوص که چینی ها از مدت ها قبل از مشتریان پروپاقرص این نوع گوشی های تاشو بوده اند و پیش از این نیز گوشی های تاشو و کشویی رازر موتورولا را به طور گسترده خریداری می کردند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2983

به "مدل مفهومی گوشی تاشوی جدید سامسونگ لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مفهومی گوشی تاشوی جدید سامسونگ لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید