معرفی یک گوشی تاشوی جدید تا اواخر سال 2018

به گزارش مجله پریها، شرکت سامسونگ رسما اعلام نموده که می خواهد تا اواخر امسال 2018 میلادی گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را به بازار روانه کند.

معرفی یک گوشی تاشوی جدید تا اواخر سال 2018

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت gsmarena، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعظاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار نمایند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های فراورینماینده موبایل به ارمغان بیاورند.

تاکنون هر خبری که در فضای مجازی منتشر گردیده بود، به صورت رسمی و از سوی خود سامسونگ نبود اما حالا این شرکت کره ای با انتشار پیامی به تمامی شایعات خاتمه داده و رسما اعلام نموده است که گوشی هوشمند منعطف و تاشوی سامسونگ در اواخر امسال 2018 میلادی عرضه خواهد شد.

پیشتر بسیاری از تحلیلگران برآورد نموده بودند که این گوشی تاشو در سال آینده 2019 به بازارهای دنیای می آید اما حالا به نظر می رسد که علاقمندان به زودی شاهد رونمایی و عرضه از این محصول جدید خواهند بود.

دی جی کو - مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ - تایید نموده است که این شرکت تصمیم گرفته است تا پیش از خاتمه امسال میلادی، گوشی هوشمند تاشو و منعطف خود را عرضه کند. وی پیش تر عنوان نموده بود سامسونگ شدیدا در کوشش است تا نخستین شرکتی باشد که چنین محصولی را وارد بازارهای دنیای موبایل می نماید.

وی در ادامه سخنانش گفته است که احتمالا این محصول در جریان رویداد کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2018 سان فرانسیسکو در تاریخ 7 و 8 نوامبر امسال (16 و 17 آبان) رونمایی و معرفی خواهد شد.

او در تشریح مشخصات این گوشی خاطرنشان نموده است که کاربران حتی بدون خم کردن گوشی نیز قادر خواهند بود از تمامی قابلیت های موردنظر خود استفاده نمایند اما درصورت تمایل بویژه هنگام تماشای فیلم، ویدیو و ومحتوای آنلاین می توانند آن را تا نموده و تجربه لذت بخش تری را برای خود به ارمغان بیاورند.

البته تاکنون اطلاعات و جزئیات دقیق تری از مشخصات فنی و ظاهری این گوشی هوشمند جدید بیان نگردیده است و علاقمندان باید تا زمان معرفی و عرضه نهایی آن به انتظار بنشینند.

به جرات می توان گفت هم اکنون بزرگترین رقیب قدرتمند سامسونگ برای عرضه گوشی های تاشو، شرکت چینی هواوی است که به تازگی اعلام نموده می خواهد نخستین گوشی تاشوی هوشمند را همین امسال معرفی و عرضه کند.

به نظر می رسد که هواوی به شدت قصد رقابت با این غول های تکنولوژی را دارد و می خواهد لقب معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد احتیاج این گوشی جدید، سراغ شرکت کره ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در دنیا شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای فراوری انبوه محصول ذکرگردیده در ماه نوامبر امسال میلادی برنامه ریزی نموده است.

البته شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، سال گذشته از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرد و گفت که قرار است در سال 2018 به بازارهای دنیای عرضه گردد. حالا باید منتظر بود که کدامیک از این غول های تکنولوژی زودتر از بقیه نخستین گوشی هوشمند تاشو را به بازارهای دنیای عرضه می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 959

به "معرفی یک گوشی تاشوی جدید تا اواخر سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی یک گوشی تاشوی جدید تا اواخر سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید