گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی گردید

به گزارش مجله پریها، ساعاتی پیش شرکت چینی ZTE گوشی Nubia X را رسما معرفی کرد؛ گوشی هوشمندی که از دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت بهره می برد. اولین ویژگی ظاهری این گوشی که توجهات را جلب می نماید، نسبت 93.6 درصدی نمایشگر اصلی به بدنه است. این نمایشگر از تکنولوژی LCD بهره می برد ولی در پنل پشتی، نمایشگر اولد تعبیه گردیده است. اندازه صفحه نمایش اصلی 6.26 اینچ و رزولوشن آن 1080 در 2280 و نسبت تصویر آن هم 19:9 است. اندازه نمایشگر ثانوی 5.1 اینچ و نسبت تصویر هم مانند صفحه نمایش اصلی 19:9 است و در نهایت باید خاطرنشان کنیم که از رزولوشن 720 در 1520 بهره می برد.

گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی گردید

قلپ تپنده گوشی Nubia X تراشه اسنپ دراگون 845 است و در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته گردیده. از لحاظ حافظه داخلی هم مدل پایه از حافظه 64 گیگابایتی و گران ترین مدل هم از حافظه 256 گیگابایتی بهره می برد. این گوشی از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی نماید.

این گوشی فاقد دوربین سلفی است ولی به لطف بهره گیری از صفحه نمایش ثانوی، می توان از دوربین دوگانه اصلی برای دریافت عکس های سلفی استفاده کرد. دوربین دوگانه متشکل از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و سنسور 24 مگاپیکسلی است که بر روی آن ها به ترتیب لنزهایی با دیافراگم F/1.8 و F/1.7 قرار گرفته است. همچنین به لطف بهره گیری از هوش مصنوعی، دوربین این گوشی قادر به تشخیص مناظر مختلف است و از سیستم فوکوس تشخیص فازی PDAF هم بهره می برد.

انرژی گوشی Nubia X را یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی تامین می نماید که به گفته شرکت ZTE به راحتی می تواند یک روز کامل دوام بیاورد. این گوشی همچنین به طور پیش فرض از اندروید 8.1 اوریو بهره می برد که نسخه 6.0.2 رابط کاربری نوبیا بر روی آن قرار گرفته است.

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه این گوشی، تعبیه دو حسگر اثر انگشت در دو لبه آن است تا کاربران برای استفاده از این دو نمایشگر، هیچ مشکلی نداشته باشند. البته متاسفانه این گوشی فاقد جک هدفون 3.5 میلی تری است.

گوشی Nubia X در رنگ های خاکستری، طلایی و آبی روانه بازار می گردد. قیمت مدل استاندارد 6/64 گیگابایتی 473 دلار، مدل 8/128 گیگابایتی 530 دلار و مدل 8/256 گیگابایتی 602 دلار است. عرضه این گوشی در کشور چین از تاریخ 5 نوامبر شروع می گردد و در مورد عرضه بین المللی آن هم چیزی اعلام نگردیده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 764

به "گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی ZTE Nubia X با دو نمایشگر و دو حسگر اثر انگشت معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید