شیائومی CC9 اولین گوشی از خانواده جدید چینی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی می گردد

به گزارش مجله پریها، شرکت چینی تبار شیائومی میخواهد اولین گوشی هوشمند از خانواده CC را با نام شیائومی CC9، در تاریخ 11 تیرماه امسال روانه بازار کند. اینطور که از رندرهای این گوشی به نظر می رسد، ظاهرا CC9 از سه دوربین در بخش پشتی بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی اما از یک سنسور 48 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی تشکیل شده که البته خود شیائومی نیز این خبر را تأیید نموده است. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز بر عهده یک دوربین 32 مگاپیکسلی است که گفته می گردد از حالت زیبایی (Beauty Mode) بهبود یافته ای بهره می برد.

شیائومی CC9 اولین گوشی از خانواده جدید چینی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی می گردد

البته در رابطه با ویژگی های دوربین این گوشی حرف های زیادی زده شده که باید تا انتشار رسمی آن منتظر ماند و دید آیا در عمل نیز CC9 قادر خواهد بود آنچه که انتظار می رفت را برآورده کند یا خیر.

اینطور که به نظر می رسد، CC9 تنها گوشی این سری نخواهد بود که در 11 تیرماه معرفی می گردد، بلکه شیائومی میخواهد از گوشی دیگری نیز تحت عنوان CC9e در همان روز رونمایی کند. اینکه سری CC چه بخشی از بازار گوشی های هوشمند را هدف قرار گرفته فعلا تعیین نیست اما شایعات حاکی از آن است که CC9 در کنار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 32 مگاپیکسلی، از پردازنده اسنپدراگون 730، نمایشگر 6.4 اینچی امولد فول اچ دی، اندروید Pie و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد.

اینکه تا چه اندازه این شایعات صحت دارند هنوز تعیین نیست و جزئیات منتشر شده تنها حدس های بعضی وب سایت ها است که نمی توان به طور حتم به هیچ یک از آن ها اعتماد کرد. شیائومی نیز هیچ یک از این خبرها را تأیید یا تکذیب نکرده اما خوشبختانه تا هفته دیگر می توانیم شاهد انتشار جزئیات بیشتر و کامل تری از هردو محصول سری CC باشیم.

ناگفته نماند که بر اساس تبلیغات گرافیکی محصول، نام سری CC به حروف اول کلماتی مثل Chic & Cool، Curious & Creative و Challenge & Carry اشاره دارد. در خاتمه از شما دعوت می کنیم تعدادی از این تبلیغات که پیش از رونمایی محصول به فضای مجازی راه یافته اند را تماشا کنید.

با تور چین همراه شوید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 11 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2388

به "شیائومی CC9 اولین گوشی از خانواده جدید چینی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی CC9 اولین گوشی از خانواده جدید چینی با دوربین 48 مگاپیکسلی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید