گلکسی نوت 9 در آتش؛ آیا کابوس نوت 7 برای سامسونگ تکرار می گردد؟

به گزارش مجله پریها، براساس گزارشی که نیویورک پست منتشر نموده یک گوشی گلکسی نوت 9 در داخل کیف دستی یک زن در نیویورک آتش گرفته است. براساس این گزارش خانم Diane Chung هنگام کار کردن با گوشی گلکسی نوت 9 متوجه افزایش دمای ناگهانی گوشی خود گردیده به طوری که از ادامه کار با گوشی منصرف گردیده و آن را در کیف دستی خود قرار داده است. اما پس از چند لحظه متوجه دود غلیظی کرون کیف دستی خود می گردد پس از خالی کردن محتویات کیف خود متوجه می گردد که گوشی نوت 9 آتش گرفته است.

گلکسی نوت 9 در آتش؛ آیا کابوس نوت 7 برای سامسونگ تکرار می گردد؟

خانم چانگ در دادخواستی که به دادگاه عالی کوئینز ارائه نموده اعلام نموده که پس از خالی کردن محتویات کیف آتش سوزی مچنان ادامه داشته تا این که فردی به کمک او آمده و گوشی در حال سوختن را درون یک ظرف آب قرار داده تا آتش سوزی متوقف گردد. این حادثه کابوس نوت 7 را برای سامسونگ یادآوری می نماید.

در سال 2016 گزارش های مختلفی از انفجار و آتش دریافت گوشی های گلکسی نوت 7 منتشر شد و در پی این اتفاقات سامسونگ ناچار شد فراوری این گوشی را متوقف کند. DJ Koh، رئیس بخش تلفن همراه سامسونگ در آن زمان ضمن عذرخواهی از مشتریان سامسونگ گفته بود که این اتفاق هرگز دیگر تکرار نخواهد شد. کوه پس از عرضه گلکسی نوت 9 هم اعلام نموده بود: باتری گلکسی نوت 9 امن تر از همیشه است و کاربران دیگر در مورد باتری ها نگران نباشند.

در پی اتفاقی که برای خانم چانگ رخ داد سامسونگ در بیانیه ای بیان کرد: امنیت کاربران سامسونگ برایش بسیار مهم است و کیفیت گوشی های گلکسی موجود در ایالات متحده را تضمین می نماید. در این بیانیه همچنین اعلام گردیده که تا قبل از این اتفاق گزارش مشابهی در مورد گلکسی نوت 9 منتشر نگردیده بود و در حال تحقیق روی این موضوع هستیم.

ممکن است این حادثه یک اتفاق غیر طبیعی باشد و مربوط به نقص فنی تمام گوشی های نوت 9 نباشد؛ اما اگر اتفاقات مشابهی پیش بیاید کابوس نوت 7 برای سامسونگ تکرار خواهد شد و احتمالا آینده گوشی های نوت را با مشکل جدی روبرو کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 452

به "گلکسی نوت 9 در آتش؛ آیا کابوس نوت 7 برای سامسونگ تکرار می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 9 در آتش؛ آیا کابوس نوت 7 برای سامسونگ تکرار می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید