سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اظهار داشت

به گزارش مجله پریها، تنها چند ساعت بعد از اینکه هواوی اعلام نمود گوشی نوا 4 در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) معرفی می گردد، سامسونگ هم با انتشار یک تصویر اعلام نمود یک هفته زودتر از تاریخ معرفی این گوشی، یعنی در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) گوشی گلکسی A8s را معرفی می­کند.

سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اظهار داشت

این حرکت به هیچ عنوان تصادفی نیست، هر دوی این شرکت ها می خواهند اولین گوشی مجهز به نمایشگر حفره دار را معرفی نمایند. در حال حاضر به نظر می رسد سامسونگ برنده این نبرد خواهد بود ولی شاید اوضاع خیلی زود بار دیگر تغییر کند.

باید خاطرنشان کنیم که نمایشگر استفاده گردیده برای نوا 4 و گلکسی A8s از نوع ال سی دی و ساخت شرکت چینی BOE است؛ اما گفته می گردد نمایشگر گلکسی A8s از کیفیت بهتری می برد.

از لحاظ مشخصات این گوشی سامسونگ، می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 و نسبت تصویر 19.5:9 اشاره کنیم. قلب تپنده این گوشی تراشه میان رده اسنپ دراگون 710 است و در کنار آن 6 گیگابایت حافظه رم واقع شده است. دوربین سلفی این گوشی که در یک حفره در بخش فوقانی نمایشگر واقع شده است، از نوع 24 مگاپیکسلی است. همچنین انتظار می رود در پنل پشتی شاهد تعبیه 3 دوربین باشیم که به احتمال زیاد متشکل از دوربین معمولی، اولترا واید و سنسور تشخیص عمق خواهد بود.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 آذر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1000

به "سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اظهار داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی A8s را اظهار داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید