طرز تهیه کراکت ذرت ساده و پنیری

به گزارش مجله پریها، در مطلب زیر کراکت ذرت ساده و پنیری، فست فودی خوشمزه و بدون گلوتن را به شما آموزش می دهیم.

طرز تهیه کراکت ذرت ساده و پنیری

کراکت ذرت (سورولیتوس) جای ویژه ای در قلب من دارد. البته نان سرخ شده ذرت از هر نوع که باشد، مورد علاقه من است اما عشق من به نان ذرت سرخ شده از کورن داگ (سوسیس چوبی) فراتر رفته است. من واقعا دیوانه آنها هستم. در ضمن اینکه در صورتی که بصورت ساده درست شوند، در واقع یک فست فود بدون گلوتن هستند.

آنها در واقع نان ذرت سرخ شده پورتوریکویی هستند اما شبیه پولنتای سرخ شده هستند. از آنجایی که آرد ذرت قبل از سرخ شدن پخته شده است. بیرون آنها ترد و داخلشان نرم و مخملی است. پس از تهیه خمیر که تقریبا پخته است، شما فقط باید آنها را شکل بدهید و خیلی خوب سرخ کنید.

کراکت ذرت در واقع به عنوان یک پیش غذا همراه خوراک برنج و لوبیای پورتوریکو و یا حتی برای صبحانه با یک فنجان قهوه سرو می شود. آنها معمولا با یک سس مثل مایونز یا کچاپ برای دیپ سرو می شوند اما بعضیها دوست دارند که آنها را در شربت افرا فرو ببرند. بصورت سنتی از شیره افرا استفاده نمی شود اما یک ترکیب خوشمزه است

مقدار قند مورد استفاده در دستورالعمل سورولیتوس (surollitos) متفاوت است، به همین دلیل آنها را می توان برای صبحانه، ناهار یا شام سرو کرد. با قند یا بدون قند آنها کاملا خوشمزه هستند. با چند قاشق شکر، آنها شبیه شیرینی دونات می شوند. من آن نمونه مال خودم را که کمی شیرین است دوست دارم و همانطور نان ذرتم را. این نوع شیرین برای صبحانه و سرو با قهوه بسیار مناسب است.

هنگام تهیه یک دستورالعمل جدید من نمی توانم یک نمونه پیدا کنم، ظاهرا روش های زیادی برای آماده سازی سورولیتوس وجود دارد. بعضی افراد پنیر اضافه می کنند، بعضی کره یا شیر اضافه می کنند. نوع پنیری که برای کراکت ذرت استفاده می کنید، کاملا به شما بستگی دارد. من ترجیح می دهم پنیر چدار استفاده کنم اما بعضی از آشپزها از ادام (پنیر هلندی)، گودا یا پنیر آمریکایی استفاده می کنند.

بعضی افراد، زمانی را صرف می کنند تا یک تکه پنیر را با سورولیتوس ترکیب کنند اما من راه را کوتاه می کنم و خیلی راحت پنیر رنده شده را به خمیر اضافه می کنم. اگر می خواهید مرکز آن پنیری و شکیل باشد، یک نوار کوچک از پنیر را در مرکز لوله بگذارید و وقتی شکل داده شد، خمیر را در اطراف آن بگذارید تا پنیر را پنهان کنید. خوشمزه و لذیذ!

خمیر سورولیتوس نباید چسبناک یا خیلی خشک باشد. کراکت ذرت باید انعطاف پذیر و فشرده باشد. این خیلی آسان انجام می شود، با کمی بیشتر آب یا آرد ذرت می توان آن را به فرم مناسب درآورد. خوشبختانه این یک خمیر بخشنده است.

هنگامی که شما اندازه درست را دارید، یک قاشق غذاخوری خمیر را ورز داده تا زمانی که مرطوب است گرد کنید در کف دست گذاشته و با کف دست حالت دهید تا زمانی که به شکل استوانه در بیاید.

این کراکتهای ذرت بصورت داغ یا در دمای اتاق بسیار خوشمزه هستند، اما آنها اگر همان روز خورده شوند بهتر است. خب شما می توانید از سس مورد علاقه تان استفاده کنید اما من فکر می کنم سس یا عسل (به هنگامی که شیرین درست شود) نیز خوب است. امروز من این کراکت ذرت را بصورت ساده و پنیری به شما آموزش خواهم داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1458

به "طرز تهیه کراکت ذرت ساده و پنیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کراکت ذرت ساده و پنیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید