کبک سیتی و مونترال را بیشتر بشناسیم ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کانادا

به گزارش مجله پریها، کبک سیتی ، مرکز استان و مونترال از پرجمعیت ترین و زیباترین شهرهای استان کبک کانادا هستند. فرانسه و انگلیسی دو زبان رایج در این استان هستند و به خاطر تاریخچه کبک که تحت سلطه فرانسویان بوده، معماری قدیمی ترین ساختمان ها در این استان به خصوص دو شهر ذکر شده، حال و هوایی اروپایی دارند که به عنوان نمونه با شهر تورنتو در استان اونتاریو که یادآور بسیاری از شهرهای آمریکا است، تفاوت بسیار چشمگیری دارد. این نگاهی است به جاذبه های توریستی این دو شهر. با مجله اینترنتی خبرنگاران همراه باشید. بلیط هواپیما خود را انتخاب کنید

کبک سیتی و مونترال را بیشتر بشناسیم ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

موزه هنرهای زیبا، مونترال

موزه هنرهای زیبای مونترال از چشم گیرترین موزه های آمریکای شمالی است که در سال 1860 تاسیس شد. آن موقع گروهی از مجموعه داران هنری یک اتحادیه هنر را در شهر مونترال تاسیس کردند تا نمایشگاه هایی را برگزار نمایند. این موزه در سال 1991 توسعه یافت و مساحت بیش تری پیدا کرد.

کلیسای بازیلیکا نوترودام، مونترال

شاخص ترین قسمت بخش قدیمی شهر مونترال این کلیسای عظیم است که به سبک گوتیک به دست یک معمار ایرلندی بین سال های 1824 تا 1829 ساخته شد. طراحی داخلی این کلیسای کاتولیک به سبک و سیاق قرون وسطا است و حکاکی های به کار رفته در آن از چوب گردو است. در سقف، ستاره های طلایی 24 عیار به کار رفته و پنجره ها از شیشه های طرح دار و رنگی ساخه شده.

موزه پوانت کالیه، مونترال

این موزه مربوط به باستان شناسی و آداب و رسوم قدیمی کبک و کانادا است. هر بازدیدنماینده می تواند از یاری یک راهنمای شخصی بهره مند گردد. راهنماها داستان هایی در خصوص تاریخ و دوران باستان برای بازدیدنمایندگان تعریف خواهند کرد.

موزه تمدن کبک، کبک سیتی

کمتر موزه ای در دنیا است که نقد و آنالیز ها در خصوص آن به اندازه موزه تمدن کبک چنین تحسین برانگیز باشد. نمایشگاه های دایر در این موزه که دو تا از آن ها دائمی هستند، تاریخ، فرهنگ، ورزش، دانش و تفکر را به گونه ای تعاملی دربر می گیرند که برای سرگرم کردن و آموزش دادن به بازدیدنمایندگان بسیار موثر است.

کلیسای بازیلیکای سن آن د بوپره، کبک سیتی

این مکان از قدیمی ترین زیارتگاه ها در آمریکای شمالی است که در سال 1658 احداث شد. دکوراسیون مجلل داخلی و گذرگاه های سرپوشیده آن از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کلیسا است.

جزیره اورلئان، کبک سیتی

بهشتی از طبیعت سبز و پرآرامش است که اولین پایگاه اروپاییان در سرزمین جدید محسوب می شد. این جزیره را مهد تمدن فرانسه در آمریکای شمالی معرفی نموده اند. خاک حاصلخیز این جزیره باعث فراوری محصولات کشاورزی متعددی شده که در بازارچه های محلی عرضه می گردد

پارک مونترویال، مونترال

دامنه های شیب داری که در مرکز شهر مونترال قرار گرفته، از جاذبه های طبیعی این شهر است. این پارک در ارتفاعاتی جنگلی احداث شده و بیش از 343 هکتار وسعت دارد. انواع گل ها و درختان و صدها گونه از پرندگان و حیوانات وحشی در این پارک یافت می شوند.

لورانتید

لورانتید واقع در شمال مونترال، بخشی از سپر قله های جنگلی هستند که اتاوا، سنت لاورنس و رودخانه ساگنی اطراف آن را محاصره نموده اند. بیش ترین شهرت این منطقه به خاطر پیست اسکی آن است. بومیان یا همان سرخپوستان این منطقه چهارهزار سال قبل در این جا ساکن شدند. در قرن نوزدهم میلادی هم این جا تفریح گاه ثروتمندان بود که برای شکار و ماهیگیری به جنگل و دریاچه و رودهای اطراف می رفتند.

ارگ، کبک سیتی

این ساختمان قدیمی ترین بنای ارتشی در سراسر کانادا است و بخشی از استحکامات این شهر را تشکیل می دهد. از نمای بالا، این محل به صورت ستاره دیده می گردد و فرانسوی ها سال 1750 ساخت آن را شروع کردند. با این حال، بریتانیا کار احداث آن را سال 1850 به انتها رساند و در قرن نوزدهم مقابل هجوم آمریکایی ها از این مکان استفاده شد. ارگ کبک سالانه 200 هزار نفر بازدیدنماینده دارد.

پارک المپیک، مونترال

پارک المپیک از جاذبه های فوق العاده این شهر و البته از جنجالی ترین ها است. این پارک برای المپیک 1976 طراحی و احداث شد اما تا دهه 90 میلادی کار ساخت آن به انتها نرسید، هرچند که هزینه ای 1.4 میلیارد دلاری روی دست دولت کبک گذاشت. سقف جمع شدنی بالای ورزشگاه هم هرگز درست و حسابی کار ننموده است! با این حال توریست ها یک یا دو روز کامل را به بازدید از این ورزشگاه و پارک اطراف آن اختصاص می دهند.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد فنلاند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3183

به "کبک سیتی و مونترال را بیشتر بشناسیم ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کبک سیتی و مونترال را بیشتر بشناسیم ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید