کاهش قیمت شارژرهای وایرلس تسلا ، تلاشی جدید برای مبارزه با سقوط سهام

به گزارش مجله پریها، شرکت تسلا به زودی قیمت شارژرهای وایرلس گوشی های خود را کاهش می دهد. قیمت این دستگاه ها از 65 دلار به 49 دلار کاهش پیدا نموده که در نوع خود بی سابقه است.

کاهش قیمت شارژرهای وایرلس تسلا ، تلاشی جدید برای مبارزه با سقوط سهام

شرکت تسلا به کاربران خود اعلام نموده است که به زودی تعداد زیادی از شارژرهای وایرلس خود را برای فروش عرضه خواهد نمود.نخستین باری که این دستگاه به عموم عرضه شد ، ظرف چند دقیقه به فروش رسید، موضوعی که به شدت جالب توجه بود.

این دستگاه با تخفیف 15 دلاری به مشتریان عرضه خواهد شد. این دستگاه نخستین بار اواخر ماه آگوست با قیمت 65 دلار به بازار عرضه شد. رنگ بندی های این دستگاه مشکی و سفید است. ظرفیت باتری این دستگاه شش هزار میلی آمپر است که یک ویژگی کاملا ایده آل برای این دستگاه است.

این مشخصات چندان هم درخشان به نظر نمی رسد ، زیرا شما می تواند مشخصات بهتری از این دستگاه را به قیمتی پایین تر با برند آمازون خریداری کنید اما از هر چه که بگذریم این دستگاه با برند تسلا عرضه گردیده است و شکی نیست که خیلی سریع هم فروش برود. البته برای این دستگاه کابل هایی هم تعبیه گردیده که کاربر بتواند به صورت مستقیم گوشی خود را شارژ کند. در هر صورت این گجت دارای ظاهر جذاب و خاصی است که می تواند توجه مشتریان و کاربران را به خود جلب کند.

جالب اینکه تسلا در پیامی اعلام نموده است که کاربران کنونی شارژرهای وایرلس می توانند 16دلار اضافی که پرداخت نموده اند را پس گیرند.اما این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نگردیده است. قطعا شرکت تسلا در روزهای آینده صحبت هایی در این زمینه خواهد نمود ولی تا آن روز باید صبر کنیم. به زودی از نسخه تخفیف دار این شارژرهای وایرلس رونمایی می گردد و معلوم نیست که این بار این دستگاه چقدر سریع از روزهای قبل به فروش برسد

منبع: انتخاب
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 394

به "کاهش قیمت شارژرهای وایرلس تسلا ، تلاشی جدید برای مبارزه با سقوط سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت شارژرهای وایرلس تسلا ، تلاشی جدید برای مبارزه با سقوط سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید