فهرست جدیدترین و برترین اندروید باکس ها در سال 2022

به گزارش مجله پریها، اگر با تلویزیون زیاد فیلم و سریال دیدن می کنید و بعلاوه دوست دارید که با نمایشگر بسیار بزرگ تلویزیون به وب گردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی بپردازید اندروید باکس ها برترین انتخاب برای ما هستند. ما می توانیم برنامه های دلخواه مان و حتی بازی های مختلف را روی این دستگاه نصب نموده و با تلویزیون دیدن کنیم. اندروید باکس ها به ما امکان می دهند تا از تلویزیون شبیه به گوشی هوشمند استفاده کنیم. از همین رو در این راهنما قصد داریم چند نمونه از برترین اندروید باکس پرفروش سال 2022 رو معرفی کنیم.

فهرست جدیدترین و برترین اندروید باکس ها در سال 2022

اندروید باکس چیست؟

اندروید باکس به عنوان یک گجت مالتی مدیا، می تواند با متصل کردن تلویزیون شما به اینترنت، هوشمند کردن آن را برای شما به ارمغان آورد. اندروید باکس یک دستگاه کوچک است که همراه با یک ریموت کنترل به فروش می رسد و با متصل کردن آن به تلویزیون، می توانید از همه امکانات یک تلویزیون هوشمند بهره مند شوید

انواع اندروید باکس 2022

این گجت در برندها و مدل های متنوعی فراوری می گردد. اما در این راهنما ما چندتا از برترین اندروید باکس را که شامل مدل های زیر هستند را معرفی می کنیم:

  • اندروید باکس Mi TV Stick
  • اندروید باکس A95X Max
  • اندروید باکس Ematic Jetstream
  • اندروید باکس Mecool MK9 Pro
  • اندروید باکس Turewell T9
  • اندروید باکس Amazon Fire TV Cube

اندروید باکس Mi TV Stick

این روزها افراد زیادی از گوشی ها و هندزفری های شیائومی استفاده نموده و از محصولات این کمپانی استقبال می نمایند. برای همین تنوع محصولات آن بالا رفته و گجت اندروید باکس هم به بازار عرضه می نماید. اندروید باکس Mi TV Stick به عنوان یک از جدیدترین و برترین اندروید باکس شیائومی، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و می تواند امکانات لازم را در اختیار شما قرار دهد.

در این دستگاه از سیستم عامل Android 9 Pie استفاده شده و امکان اتصال به وای فای را دارد. بعلاوه به یاری فرمان های صوتی، می توانید به راحتی با این دستگاه کار کنید. به یاری سیستم صوتی Dolby Atmos و DTS:X که در این دستگاه استفاده شده، صدا به وضوح و با کیفیت بالا به گوش می رسد. این محصول را می توانید حدوداً با قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان بخرید.

اندروید باکس A95X Max

قبل از خرید یک اندروید باکس، موضوعی که ممکن است شما را نگران کند، پوشش دهی سیگنال های وایرلس در دستگاه است. به یاری وای فای دوبانده 2.4GHz + 5GHz و بعلاوه شبکه اترنت ده مگابایتی، 100 مگابایتی و 1000 مگابایتی این مشکل برای شما برطرف خواهد شد.

به یاری امکان ضبط کردن ویدئو به وسیله این وسیله، می توانید برنامه های مورد علاقه خود را ضبط نموده و برای دوستان و آشنایان خود هم بفرستید. بعلاوه از موبایل خود می توانید برای کنترل ویدئوهای ضبط شده بهره ببرید. قیمت این گجت خوب و کاربردی، حدود 1 میلیون تومان است.

اندروید باکس Ematic Jetstream

اگر دوست دارید اندروید باکس شما به یاری بلوتوث از راه دور کنترل شده و به قابلیت 4K Ultra HD مجهز باشد، ما به شما خرید Ematic Jetstream را پیشنهاد می کنیم. البته امکان کنترل کردن و فرمان دادن با صوت هم برای این گجت قابل اجرا است.

به یاری این اندروید باکس، امکان تماشا بیش از 450 هزار فیلم و برنامه به وسیله 4 هزار و 500 کانال که بعضی رایگان و بعضی غیررایگان هستند، برای شما امکان پذیراست. Netflix یکی از کانال های محبوب در دنیا است که با این اندروید باکس می توان برنامه های آن را مشاهده کرد و لذت برد. در سال 2022 این دستگاه را می توانید با قیمت 1 میلیون و 500 هزار تومان بخرید.

اندروید باکس Mecool MK9 Pro

سرعت پردازش مرکزی این اندروید باکس باعث شده که این محصول بتواند از فرمت ویدئویی 4K پشتیبانی کند. بعلاوه طراحی ساده و مجذوب کننده برترین اندروید باکس Mecool MK9 Pro، باعث می گردد تا نسبت به خرید آن مشتاق شوید. این محصول را در سال 2022 می توانید حدود دو میلیون و 500 هزار تومان بخرید.

سایر ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • مجهز به سیستم عامل اندروید 9
  • پردازنده گرافیکی Mali G31 MP2
  • حافظه سیستمی 4 گیگابایت DDR4
  • حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت

برای تماشا آگهی های اندروید باکس در خبرنگاران کلیک کنید

اندروید باکس MINIX NEO U9-H

اگر بخواهیم یکی از شرکت های توانا و معروف را در زمینه فراوری برترین اندروید باکس نام ببریم، بی شک مینیکس یکی از آن هاست که محصولات خود را زیبا و مجهز به امکانات متعدد طراحی می نماید. این محصول هم که تازه ترین اندروید باکس فراوری شده از شرکت مینیکس است، از پلاستیک مات فشرده با رنگ مشکی، فراوری شده که قیمت آن حدود 3 میلیون تومان است.

اندروید باکس Turewell T9

اگر در پی برترین اندروید باکس با طراحی بدنه زیبا و منحصربه فرد هستید که یکی از برترین های سال 2022 باشد، ما به شما اندروید باکس Turewell T9 را پیشنهاد می کنیم. علت آن هم داشتن ویژگی های زیر است:

  • پردازشگر مرکزی 4 هسته ای پیشرفته
  • پردازشگر گرافیکی پرسرعت
  • حافظه سیستمی 4 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت

اگر قصد خرید این محصول را دارید، حدود 2 میلیون تومان بودجه برای آن در نظر داشته باشید.

اندروید باکس Amazon Fire TV Cube

می توان گفت این محصول یکی از برترین اندروید باکس های سال 2022 است که صدا و تصویر بهینه شده ای دارد. جالب است بدانید، اندروید باکس Amazon Fire TV Cube اپلیکیشن YouTube را به صورت مخصوص دارا بوده و برنامه های آن در اختیار کاربران قرار می گیرد. با توجه به کیفیت خوب این گجت، حدود 4 میلیون تومان بودجه صرف خریدن آن خواهد شد.

خرید برترین اندروید باکس سال 2022

از بین دستگاه هایی که معرفی گردید، طبق بودجه ای که دارید یکی را انتخاب نموده و بخرید. احتیاجهای خود را بسنجید و بعد از انتخاب، از خرید خود لذت ببرید. برای نصب برنامه های مورد احتیاج کافی است آنها را از Google Play Store پیدا نموده و نصب کنید.

آگهی های انواع تلویزیون را در خبرنگاران ببینید
منبع: دیوار
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4660

به "فهرست جدیدترین و برترین اندروید باکس ها در سال 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست جدیدترین و برترین اندروید باکس ها در سال 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید