کاندیدای پیشتاز تونس: سرنوشت کشور ما به کشورهای همسایه مرتبط است

به گزارش مجله پریها، کاندیدای پیشتاز تونسی تعهد داد الجزایر اولین مقصد سفر خارجی او در صورت پیروزی در انتخابات خواهد بود.

کاندیدای پیشتاز تونس: سرنوشت کشور ما به کشورهای همسایه مرتبط است

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، قیس سعید که بر اساس نتایج دور اول انتخابات ریاست جمهوری تونس از دیگر رقبای خود پیشتاز است، با تاکید بر اینکه سرنوشت تونس به کشورهای همسایه مرتبط است، تعهد داد الجزایر اولین مقصد سفر خارجی او در صورت پیروزی در انتخابات خواهد بود.

قیس سعید با تاکید بر اینکه نتایج انتخابات فعلی به منزله انقلابی در چارچوب مشروعیت موجود است، اظهار کرد: در صورتی که رئیس جمهور کشور شوم، تصمیم برای اصلاح قانون اساسی هرگز اولین تصمیم نخواهد بود.

این کاندیدای تونسی درباره انتخابات پارلمانی آینده با تاکید بر اینکه هرگز از هیچ یک از کاندیداها حمایت نخواهد کرد، خواهان آن شد به رای دهندگان این حق داده گردد در صورتی که نمایندگان در دوره فعالیت شان نتوانستند به تعهدات خود عمل نمایند، از آنها سلب اعتماد نمایند.

بر اساس برآوردها، قیس سعید با کسب 19.50 درصد آرا پیشتاز است و پس از او نبیل القروی، رئیس محبوس حزب قلب تونس با کسب 15.5 درصد آرا در صندلی دوم واقع شده است و به این ترتیب هر دو به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2867

به "کاندیدای پیشتاز تونس: سرنوشت کشور ما به کشورهای همسایه مرتبط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاندیدای پیشتاز تونس: سرنوشت کشور ما به کشورهای همسایه مرتبط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید