کار سخت شهرداری گنبد برای عبور از سد ورامینی ها در غیاب تاجر

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران - گروه استان ها: دور برگشت مرحله اول پلی آف رقابت های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر یکشنبه 5 اسفندماه در شهرهای گنبد، تهران، آمل و مشهد برگزار می گردد.

کار سخت شهرداری گنبد برای عبور از سد ورامینی ها در غیاب تاجر

در یکی از این مسابقات و در استادیوم گنبد، شهرداری این شهر از ساعت 16 به مصاف شهرداری ورامین می رود و داور اول این مسابقه حساس محمد شاهمیری، داور دوم وحید پور کاشیان و ناظر داوری خلیل یگانه مجد و ناظر سازمان لیگ شهباز صدری است.

در مسابقه رفت مرحله اول پلی آف لیگ برتر شهرداری ورامین، به عنوان صدرنشین این لیگ توانست با نتیجه 3 بر صفر از سد شهرداری گنبد عبور کند، تا در گنبد کار راحت تری پیش رو داشته باشد، اما شهرداری گنبد که در آخرین مسابقه خود در مرحله قبلی لیگ برتر نشان داده که تیم قدرتمندی است و سخت امتیاز می دهد و صدرنشین لیگ برتر والیبال در برابر شهرداری گنبد، آن هم در خانه این تیم نباید کار دشواری را پیش رو داشته باشد.

تاجر غایب بزرگ گنبد/ایگدری و آقچلی گزینه های پر کردن خلاء

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در مورد مسابقه برگشت، مقابل شهرداری گنبد، با بیان این که هیچ مسابقه ای در پلی آف لیگ برتر والیبال ساده نخواهد بود، به خبرنگاران می گوید: ما برای مسابقه برگشت تمرین های متعددی داشتیم و روی نقاط ضعف خود تمرکز نموده ایم.

رحمان محمدی راد با اشاره به این که ما تمام کوشش خود را به کار می گیریم که بازی تماشایی مقابل شهرداری گنبد انجام دهیم، افزود: پیروزی 3 بر صفر دور رفت برابر شهرداری گنبد به هیچ وجه ساده نبود و تمام بازیکنان برای کسب این پیروزی زحمت کشیدند.

وی اضافه نمود: در بازی برگشت نیز باید از آغاز ست اول محکم و کم اشتباه ظاهر شویم و از توپ های برگشتی بیشترین استفاده را ببریم و از موقعیت های خلق شده بهره برده و با تیم حریف اختلاف امتیازی ایجاد کنیم.

شهرداری گنبد، اگر بخواهد در لیگ برتر باقی بماند، باید تمام کوشش خود را به کار گیرد، تا از سد ورامینی ها عبور کند و همین موضوع انگیزه آن ها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر نموده است، البته گنبدی ها میکائیل تاجر را به دلیل مصدومیت به عنوان غایب بزرگ برای مسابقه رفت و برگشت دارند، که از نبود این بازیکن صدمات فراوانی دیده اند، اما سرمربی شهرداری گنبد امیدوار است، بتواند، از ایگدری و رسول آقچلی برای جبران خلاء ناشی از نبود تاجر بهره ببرد.

ایرج مقدم که با خبرنگاران در این مورد صحبت می کرد، اضافه نمود: ما روی نقاط ضعف و قوت تیم والیبال شهرداری ورامین تمرکز نموده ایم و حریف را به خوبی می شناسیم، روحیه بازیکنانم نیز خوب است.

وی با بیان این که کار سختی در برابر شهرداری ورامین داریم، گفت: شهرداری ورامین در لیگ سال جاری بسیار قدرتمند ظاهر شده است، اما ما چاره ای جز پیروزی در برابر این تیم نداریم.

گنبدی ها باید هرچه دارند رو نمایند

صحبت های سرمربی شهرداری گنبد به خوبی نشان می دهد، که گنبدی ها می دانند، در برابر ورامین کار آسانی پیش رو ندارند، اما می خواهند با خلق یک شگفتی این تیم پر ستاره را شکست دهند، خواسته ای که البته چندان منطقی و ساده نیست، اما سبب شده تا مسابقه جذاب و دیدنی را ببینیم.

در دیدار امروز برابر شهرداری ورامین، اما شرایط گنبد نباید برای امتیازگیری مانند قبل باشد، آن ها باید هرچه دارند، رو نمایند، تا بتوانند برابر شاگردان رحمان محمدی راد حرفی برای گفتن داشته باشند.

برنده مسابقه شهرداری ورامین- شهرداری گنبد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال باید با برنده دیدار پیغام مشهد- فولاد سیرجان مسابقه دهد.

حال باید منتظر ماند و دید، آیا تیم رحمان محمدی راد در برابر شهرداری گنبد مانند دیدار رفت، خواهد توانست پیروز میدان گردد و یا حریف گنبدی اجازه قدرت نمایی در زمین خود را به ورامینی ها نخواهد داد، سوالی که برای دریافت پاسخ آن باید تا ساعت 16 یکشنبه منتظر ماند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2304

به "کار سخت شهرداری گنبد برای عبور از سد ورامینی ها در غیاب تاجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت شهرداری گنبد برای عبور از سد ورامینی ها در غیاب تاجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید