سرانجام داستان قوچان نژاد و پرسپولیس

به گزارش مجله پریها، زمزمه انتقال گوچی به پرسپولیس برای طرفداران این بازیکن و این باشگاه موضوع تازه ای نیست، اما این بار دست کم از یک هفته پیش خیلی جدی در فضای خبری داخل کشور ثبت شد و از حد شایعه به مرز خبر رسید. تایید شدن مذاکره برای این مهم ازسوی باشگاه پرسپولیس نیز باعث شد طرفداران این باشگاه بیش از پیش نسبت به این موضوع امیدوار باشند، اما قرار نیست این انتقال انجام گردد. باشگاه زووله هلند با جدایی قوچان نژاد و انتقال او حتی به صورت قرضی علی الادعا مخالفت کرد و یکی از بمب های خبری باشگاه عظیم پایتخت ایران، عمل نکرده خنثی شد. درواقع ماجرا از اینجا آب خورد که باید متوجه می شدیم مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران نمی تواند باشگاه هلندی خود را ترک کند.

سرانجام داستان قوچان نژاد و پرسپولیس

برای روشن تر شدن این موضوع کوشش کردیم با باشگاه هلندی تماس برقرار کنیم و البته در روزگار کرونا و کاهش تعداد کارکنان فعال سازمان ها و دورکاری منجربه تعدیل شدید نیرو در بسیاری از باشگاه های کوچک و عظیم اروپایی، برقراری ارتباط با روابط عمومی یا مدیر رسانه ای یک باشگاه به سادگی یا دست کم به روال سابق نیست. درنهایت پیروز شدیم سوالاتی پراکنده را از دو مسئول رسانه ای باشگاه یعنی مدیر رسانه ای و رئیس بخش روابط عمومی و ارتباطات باشگاه زووله هلند بپرسیم.

مدیر رسانه ای زووله: پیشنهاد رد شد غیررسمی هم بود

نخست به سراغ پل شرایور، مدیر رسانه ای و مدیر بخش ارتباطات باشگاه رفتیم. وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس پیشنهاد جذب گوچی را به مدیر برنامه های وی ارائه کرد تا شرایط دریافت رضایتنامه وی را از باشگاه هلندی دریافت کند، به خبرنگار فرهیختگان گفت: این مهم نیست که بین مدیر برنامه های بازیکن و طرف خریدار بازیکن چه گذشته، مهم این است که باشگاهی که با وی قرارداد دارد، نمی خواهد بازیکن خوب خود را از دست بدهد. پیشنهاد رسمی در کار نبود، اما هرچه بود، آنالیز و رد شد. دلیلش هم واضح است و البته ساده و روشن؛ باشگاه نمی خواهد بازیکن خوب خود را از دست بدهد و تکلیف روشن است، دلیلی ندارد چندروز بعد به یک پیشنهاد پاسخ بدهیم وقتی از ابتدا پاسخ و واکنش باشگاه معین است.

وی در پاسخ به این سوال که مخالفت ازسوی سرمربی تیم بوده یا مدیریت باشگاه چنین دستوری داده است، گفت: می توانم بگویم ازسوی هر دو مورد. درواقع پاسخ رسمی را مدیریت باشگاه صادر می نماید، اما حتما قبل از هرچیز با سرمربی تیم مشورت نموده است.

از شرایور پرسیدیم این خبر هم وجود دارد که پیشنهاد بالای مدیربرنامه های گوچی، خودبه خود طرف ایرانی را مایوس نموده و مخالفت شما بهانه بوده است، که این گونه پاسخ داد: من از آن طرف مذاکره خبر ندارم، البته مذاکره رسمی و پیشرفته نبوده، اما این لغو درخواست ممکن است چند دلیل داشته باشد که من از باشگاه خبر دارم و دلایل دیگر ممکن است صحت داشته باشند.

وی در این خصوص که گفته می گردد قوچان نژاد پیش از این پیشنهاد تراکتور تبریز را هم رد نموده بود، تاکید نمود: من در جریان این امر نیستم و این حق بازیکن است که گزینه ها را آنالیز کند. خودتان می گویید که رد نموده بود، بنابراین دیگر ربطی به باشگاه ندارد. گوچی حرفه ای است و اگر قرار بود پیشنهادی را جدی تر آنالیز کند، حتما آن را با باشگاه درمیان می گذاشت.

مدیر روابط عمومی زووله: باشگاه به گوچی احتیاج دارد

در ادامه به سراغ کائن ریله، رئیس روابط عمومی باشگاه زووله رفتیم و او هم البته پاسخ های مشابهی داشت. از او درباره احتمال هرچند ناچیز انتقال گوچی به پرسپولیس تهران پرسیدیم و گفت: خب یک جواب من این است که هیچ احتمالی کاملا صفر نیست و کسی از آینده خبر ندارد، اما این جمله بسیار تکراری است و مشکل شما را حل نمی نماید، واقعیت این است که شک ندارم باشگاه نمی خواهد گوچی را از دست بدهد، به درخشش او دل بسته و کار تیمی او در کنار سایر بازیکنان خوب تیم، سود بسیار بیشتری دارد تا اینکه بخواهد او را از دست بدهد.

وی درباره شرایط باشگاه در دوراه بحران کرونایی نیز گفت: به هرحال مشکل برای همه باشگاه ها ایجاد شده است، ما هم بخشی از این مبارزه مالی هستیم، حقوق هفتگی بازیکنان برای مدتی عقب افتاد و بی نظمی داشتیم، کارکنان باشگاه نیز بسیار شکیبا بودند و البته یاری های دولتی به باشگاه ها نیز موثر بود و در مقطعی از زمان به ما امید داد.

منبع: فرهیختگان

منبع: فرارو
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3804

به "سرانجام داستان قوچان نژاد و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام داستان قوچان نژاد و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید