مدل آزمایشی گوشی تاشو لنوو

به گزارش مجله پریها، اگر علاقه چندانی به گوشی های تاشو ندارید، شاید مشاهده این ویدیو نظرتان را تغییر دهد. در این ویدیو می توانیم عملکرد مدل آزمایشی گوشی تاشو لنوو را ببینیم که به نظر می رسد مانند گوشی های هوشمند معمولی از پس اجرای وظایف مختلف برمی آید.

مدل آزمایشی گوشی تاشو لنوو

این گوشی باریک و بلند است ولی بلندی آن زمانی که گوشی خمیده می گردد، چندان به چشم نمی آید. اگر در نمایشگر آن دقت کنید، در سمت راست بخشی که لولا قرار گرفته است می توانید محدوده سیاه رنگی را مشاهده کنید که احتمالا مربوط به این نسخه آزمایشی است و در نسخه نهایی چنین چیزی دیده نخواهد شد. همچنین باید به حاشیه بسیار بزرگ در بخش پایین گوشی هم اشاره کنیم. با این حال، چنین گجتی بسیار جذاب است و مطمئنا تا زمانی که برای عموم به بازار عرضه می گردد، بسیاری از این مسائل و مشکلات رفع خواهد شد.

سال گذشته، شرکت لنوو گوشی Cplus را نمایش داد؛ گوشی هوشمندی که با خمیده شدن به یک دستبند بدل می شد. این گوشی مجهز به نمایشگر 4.35 اینچی AMOLED بود. این کمپانی در همان زمان گفت که احتمالا این گجت تحت برند موتو RAZR روانه بازار خواهد شد و در ادامه بیان کرد که مشغول توسعه لپ تاپ های انطعاف پذیر است.

شرکت های زیادی در کوشش هستند که اولین گوشی تاشو خود را روانه بازار نمایند و از بین آن ها می توانیم به سامسونگ و هواوی اشاره کنیم که به زودی گوشی تاشو آن ها روانه بازار خواهد شد. در همین زمینه، شرکت ال جی هم پتنت های زیادی را به ثبت رسانده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 مهر 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 518

به "مدل آزمایشی گوشی تاشو لنوو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل آزمایشی گوشی تاشو لنوو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید