وضعیت اقتصادی فراوری سینما را کاهش می دهد، ماجرای انتقال دینامیت

به گزارش مجله پریها، سیاوش حقیقی تهیه کننده سینما در مصاحبه با خبرنگاران درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: پیش از این قرار بود فیلم سینمایی همکف به کارگردانی مسعود اطیابی را بسازیم و حتی تا مرحله درخواست پروانه ساخت هم پیش رفتیم اما به دلیل مسایل مالی و انصراف سرمایه گذار، این اثر را به ابراهیم عامریان واگذار کردم و در حال حاضر این اثر با تغییر نام به دینامیت در حال ساخت است.

وضعیت اقتصادی فراوری سینما را کاهش می دهد، ماجرای انتقال دینامیت

وی اضافه کرد: هرچند، چند فیلمنامه خوب در دست دارم اما با توجه به وضعیت اقتصادی و نبود ثبات در اقتصاد این روزها بیکار هستم البته بسیاری از اهالی سینما همین شرایط را دارند. ما تهیه نمایندگان تمام هزینه ساخت یک فیلم را از خودمان نمی گذاریم بلکه میزانی از آن را از طریق پیدا کردن سرمایه گذار تامین می کنیم اما این روزها سرمایه گذاران می ترسند پول خود را در چنین حوزه هایی صرف نمایند چراکه از بازگشت آن اطمینانی ندارند. از همین رو ما منتظریم تا اقتصاد ایران به یک ثبات نسبی برسد و سپس فراوری را آغاز کنیم.

حقیقی مطرح کرد: با توجه به وضعیت موجود، یک تحلیلی که وجود دارد این است که سال جاری فراوریات سینمای ایران کاهش پیدا می نماید و در مقابل سال آینده این فیلم ها راحت تر اکران می شوند البته باز هم همه این مسایل منوط به ثبات اقتصادی است.

این تهیه نماینده در خاتمه گفت: همانطور که گفتم چند فیلمنامه خوب در دست دارم که یکی از آنها برای یک کارگردان فیلم اولی است که امیدوارم با بهبود شرایط بتوانیم آن را کلید بزنیم.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 344

به "وضعیت اقتصادی فراوری سینما را کاهش می دهد، ماجرای انتقال دینامیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت اقتصادی فراوری سینما را کاهش می دهد، ماجرای انتقال دینامیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید