وزیر دفاع چین: روحیه جنگندگی خود را تقویت می کنیم

به گزارش مجله پریها، وی فونگخه وزیر دفاع چین در حاشیه اجلاس کنگره ملی خلق این کشور در پکن گفت که رقابت چین با آمریکا وارد برهه حساس و مرحله خطرناکی شده است.

وزیر دفاع چین: روحیه جنگندگی خود را تقویت می کنیم

وی روز چهارشنبه در حاشیه اجلاس کنگره در پکن اقدامی کم سابقه مستقیما به نام آمریکا اشاره نمود و گفت: این کشور چین را به دنبال شیوع همه گیری تحت فشار و محدودیت های فزاینده ای قرار داده است.

وزیر دفاع چین گفت: باید روحیه مبارزه را تقویت کنیم، خوب بجنگیم و شجاعت خوب جنگیدن داشته باشیم و از مبارزه برای پیشبرد ثبات استفاده کنیم.

وی توضیح داد که رویارویی راهبردی چین و آمریکا وارد مرحله پرخطر شده است و چین ضرورتا باید روحیه جنگندگی خود را تقویت کند.

همزمان با اعلام دیدگاه های وزیر دفاع چین، شماری از ژنرال ها و مقام های ارشد این کشور نیز در نشست اختصاصی ذی ربط در حاشیه اجلاس سالانه کنگره ملی خلق چین خواهان پیشی دریافت چین از کشورهای غربی در زمینه فناوری های محوری شدند.

وی فونگخه گفت: آمریکا پس از شیوع ویروس کرونا به سرکوب و محدود کردن چین روی آورده است بنابر این چین باید روحیه مبارزه خود را تقویت کند و یک جنگنده قابل باشد.

در میان مقام های چین خیلی مرسوم نیست که در مسایل حساس از جمله سیاسی، نظامی و مالی به نام کشورها اشاره نمایند اما پس از تشدید تنش ها میان آمریکا و چین در دوران کرونا و بر سر تایوان و هنگ کنگ، مقام های چین صراحتا از آمریکا نام برده اند.

جو چینگ از اداره تسلیحاتی نیروی هوایی ارتش چین می گوید که این کشور با کشورهای غربی در زمینه سایبری، فضا، آبهای عمیق و بعضی از عرصه های دیگر درگیر یک رقابت شدید استذلذا چین به فناوری های نوین و ابداعات احتیاج دارد.

اظهارات وزیر دفاع چین پس از سخنان شی جین پینگ رییس جمهوری و فرمانده کل قوا منتشر می گردد که از ارتش خواست بود برای جنگیدن آماده باشد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3470

به "وزیر دفاع چین: روحیه جنگندگی خود را تقویت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع چین: روحیه جنگندگی خود را تقویت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید