وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را اجرا نکرد

به گزارش مجله پریها، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از تعهدات دولت به معلمان، اجرای طرح رتبه بندی آنان است که قرار بود حداکثر تا اردیبهشت ماه امسال انجام شود، اما نشد.

وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را اجرا نکرد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی امروز با اشاره به طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از تعهدات دولت به معلمان، اجرای طرح رتبه بندی آنان است که قرار بود حداکثر تا اردیبهشت ماه امسال انجام شود.

وی شرح داد: وزیر سابق که نتوانست به تعهدات خود در این زمینه عمل کند از سمت خود استعفا داد و وزیر جدید نیز قرار بود که تا اول مهر مطالبات معلمان را پرداخت کند، اما مهر نیز به پایان رسید و خبری از پرداختی ها نشد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی وعده پرداخت تا 13 آبان را داده بودند که گذشت، بنابراین مجلسیان مجبور به امضای استیضاح وزیر آموزش و پرورش گرفتند تا به وعده خود به معلمان که در بودجه، پنج هزار میلیارد در نظر گرفته بود، اما دولت آن را دو هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان کاسته بود، عمل کند.

استیضاح بطحایی وزیر آموزش و پرورش، فروردین امسال در مجلس کلید خورد و نمایندگان سیستان و بلوچستان به علت وجود محرومیت شدید در بحث آموزش این استان، موضوع استیضاح را طرح کردند و علت دیگر استیضاح نیز، عدم پرداخت حقوق معلمان حق التدریس بوده که این گروه از معلمان را با مشکلاتی روبرو کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3002

به "وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را اجرا نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر آموزش و پرورش طرح رتبه بندی معلمان را اجرا نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید