هشدار وزیر کشور انگلیس نسبت به تبعات برگزیت بدون توافق

به گزارش مجله پریها، وزیر کشور انگلیس از سایر همتایان اروپایی خود خواسته است تا برای خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون توافق آماده باشند.

هشدار وزیر کشور انگلیس نسبت به تبعات برگزیت بدون توافق

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ساجد جاوید وزیر کشور انگلیس در نامه ای برای همتایان اروپایی خود از آنها خواسته است تا برای برگزیت بدون توافق آماده شوند.

گاردین ضمن انتشار این نامه اضافه کرد: ساجد جاوید در این نامه نسبت به مختل شدن سیستم سیاستگذاری مشترک بین کشورهای اروپایی در پی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون توافق هشدار داده است.

وزیر کشور انگلیس در این نامه نوشت: خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق، می تواند روند به اشتراک گذاری اطلاعات مسافران پروازها، قوانین استرداد محکمان قضایی و حکم بازداشت افراد تحت تعقیب را با اختلالات زیادی روبرو کند.

ساجد جاوید از وزرای کشورهای اروپایی خواسته است تا با اتخاذ به موقع اقدامات لازم و مناسب، اختلالات عملیاتی ناشی از برگزیت بدون توافق را به حداقل ممکن برسانند.

در صورتی که انگلیس بدون توافق برگزیت، اتحادیه اروپا را ترک کند، اطلاعات امنیتی و قضایی که هم اکنون به وسیله اینترپل به اشتراک گذاشته می گردد، به وسیله سامانه اطلاعاتی شنگن به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2267

به "هشدار وزیر کشور انگلیس نسبت به تبعات برگزیت بدون توافق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار وزیر کشور انگلیس نسبت به تبعات برگزیت بدون توافق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید