هزینه های سفر به شهر پیزا ایتالیا

به گزارش مجله پریها، شهر پیزا با برج پیزای کج خود یکی از بهترین کشورهای اروپایی است که می‌توانید برای سفر انتخاب نمایید. در این مقاله شما را با هزینه های رفت و آمد، غذا، خوراکی و هتل شهر پیزا آشنا خواهیم کرد.

هزینه های سفر به شهر پیزا ایتالیا

هزینه حمل و نقل در پیزا

برای حمل و نقل در این شهر اروپایی از طریق اتوبوس‌ها، اگر یک بلیط تک‌سفره خریداری نمایید، باید 1.5 یورو بپردازید. البته امکان خرید بلیط با 1 یورو نیز وجود دارد اما برای چنین کاری باید بلیط خود را پیش‌تر، از طریق دستگاه‌های مربوطه خریداری کنید. استفاده از تاکسی در پیزا، همانند اغلب بخش‌های ایتالیا بسیار گران است. اما بهترین راه این است که خودتان دست به کار شوید و مسیر موردنظر را پیاده‌روی نمایید.

میانگین هزینه خوراکی در پیزا

خوردن یک وعده غذایی عالی اروپایی در پیزا هزینه زیادی برای افراد دارد اما گردشگران می‌توانند با کمتر از 14 یورو، روز خود را از لحاظ خوردن غذا سپری کنند. هزینه هر فرد در اغلب رستوران‌ها حدود 25 یورو است و در زمان‌های پرگردشگر حدود 12 یورو نیز به این مبلغ افزوده می‌شود. اما خوراکی‌هایی نظیر پیتزا، پانینی و اسنک هزینه‌ای در حدود 3 تا 5 یورو  خواهند داشت. گردشگران برای خوردن فست‌فود نیز باید 9 یورو خرج کنند. در تمام رستوران‌های این شهر 1 تا 3 یورو برای نشستن در محل و خوردن نان به هزینه‌ها افزوده می‌شود. برای تجربه یک سفر متفاوت و پر جاذبه با تور اروپا همراه شوید.

هزینه اسکان در پیزا

هزینه اسکان در این شهر زیبای اروپایی تاحدودی گران بوده و گردشگران باید برای هر شب اقامت در خوابگاه‌ها حدود 25 تا 35 یورو هزینه نمایند و این میزان در ماه‌هایی که گردشگران کمتری حضور دارند، به 15 تا 20 یورو کاهش می‌یابد. در فصل‌هایی با آب و هوای مناسب، هزینه اتاق‌های خصوصی در این شهر 70 یورو است و در فصل زمستان نیز این مقدار به 55 یورو کاهش می‌یابد.

هزینه هتل در پیزا

مسافران پیزا برای هر شب اقامت در هتل با یک اتاق دو تخته باید 45 تا 50 یورو هزینه نمایند و برای اتاق‌های یک تخته نیز این هزینه در حدود 40 یورو می‌باشد.

انتشار: 4 تیر 1396 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 88

به "هزینه های سفر به شهر پیزا ایتالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه های سفر به شهر پیزا ایتالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه های سفر به شهر پیزا ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید