هاشمی: مسئله ای برای اعزام تیم شطرنج به بازی های داخل سالن آسیا وجود ندارد

به گزارش مجله پریها، رئیس کمیته ملی المپیک از برطرف مشکل اعزام تیم شطرنج به بازی های داخل سالن آسیا اطلاع داد.

هاشمی: مسئله ای برای اعزام تیم شطرنج به بازی های داخل سالن آسیا وجود ندارد

از سفر با تور نوروز پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم انتخاب برترین های فوتسال در سال 95، گفت: مراسم خوبی بود. هرچه فضا بزرگتر باشه مراسم بهتر انجام می گردد. همین که فوتسال را از فوتبال جدا دیدند، جای تقدیر دارد.

وی درباره موضع کمیته ملی المپیک درباره اساسنامه ای که وزارت ورزش اصلاح و تغییراتی در آن ایجاد نموده که گفته می گردد اختلاف نظرهایی در باره آن وجود دارد، گفت: نه، من تفاوت های زیاد را اصلاً تایید نمی کنم. تفاوت های زیادی وجود ندارد. در بندها تفاوت هایی هست که در جلسات برگزار شده، بحث و انشالله حل می گردد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به تعلیق شطرنج ایران از سوی فدارسیون جهانی، گفت: من در جریان نیستیم. طبق آن چیزی که شیدم، ظاهراً فقط اسم شان از رنگینک خارج شده است.

هاشمی در پاسخ به این سوال که خروج نام یک تیم از رنکینگ به منزله تعلیق است، گفت: نه، ما کارهای ثبت نام مان در بازی های داخل سالن آسیا اجرا شده است و پرچم دارمان هم خانم سارا خادم الشریعه است. آخرین اطلاعاتی که من به دست آوردم، مراحل ثبت نام در بخش آقایان و خانم ها اجرا شده و مسئله ای برای اعزام وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا به تازگی پرداختی به فدراسیون کشتی داشته اند یا خیر، گفت: آخرین پرداختی ما حدود سه روز پیش اجرا شده و تقریبا ما به فدراسیون کشتی یکی از بیشترین پرداختی ها را داشتیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3142

به "هاشمی: مسئله ای برای اعزام تیم شطرنج به بازی های داخل سالن آسیا وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمی: مسئله ای برای اعزام تیم شطرنج به بازی های داخل سالن آسیا وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید