احتیاج استقلال به بدنساز، فیلیپ را بازگرداند

به گزارش مجله پریها، وقتی فیلیپ به مدت یک ماه با استقلال کار کرد، بازیکنان از نحوه تمرینات او راضی بودند و زمانی که این مربی با خاتمه کارش به آلمان بازگشت، خواستند که این مربی بدنساز به استقلال بازگردد.

احتیاج استقلال به بدنساز، فیلیپ را بازگرداند

به گزارش خبرنگاران، اینکه یک مربی بدنساز تنها در دوران بدنسازی تیم، در کنار بازیکنان باگردید، چند سالی هست که در فوتبال ایران باب گردیده است. باشگاه ها برای اینکه هم بتوانند از مربیان بدنساز درجه یک بهره ببرند و هم در هزینه های شان صرفه جویی نمایند، مربی های بدنساز خوب خارجی را فقط برای مقطع کوتاهی به خدمت می گیرند. مشابه همین اتفاق در ابتدای این فصل برای استقلال هم رخ داد. طبق قرارداد وینفرد شفر با استقلال، او باید یک مربی بدنساز آلمانی با هزینه خودش معرفی می کرد تا کارهای بدنسازی پیش از شروع فصل به او سپرده گردد. همان زمان سیدرضا افتخاری، مدیرعامل وقت استقلال تأکید نموده بود که تیم تنها به بدنسازی پیش از شروع فصل احتیاج دارد و پس از آن خیلی احتیاجی نیست که مربی بدنساز کنار تیم بماند.

وقتی فیلیپ به مدت یک ماه با استقلال کار کرد، بازیکنان از نحوه تمرینات او راضی بودند و زمانی که این مربی با انتها کارش به آلمان بازگشت، در صحبتی که با شفر انجام دادند، خواستند که این مربی بدنساز به استقلال بازگردد. با توجه به مصدومیت تعداد قابل توجهی از بازیکنان استقلال و احتیاجی که به حضور بدنساز در طول تمرینات حس می گردید، باشگاه استقلال با این خواسته موافقت نموده و این مربی جوان هم اکنون به تمرینات استقلال برگشته و به تعدادی از بازیکنان هم برنامه های تمرینی داده است.

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 279

به "احتیاج استقلال به بدنساز، فیلیپ را بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتیاج استقلال به بدنساز، فیلیپ را بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید