نوراللهی: امیدوارم دست پر به ایران برگردیم

به گزارش مجله پریها، بازیکن پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که با نتیجه خوب از بازی رفت مقابل السد در نیمه نهایی آسیا به ایران برگردند.

نوراللهی: امیدوارم دست پر به ایران برگردیم

به گزارش خبرنگاران، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر گفت: خوشحال هستیم که در جمع چهار تیم برتر آسیا حضور داریم. دو سال پیاپی است که به جمع چهار تیم برتر می رسیم.

او درباره بازی فردا (سه شنبه) گفت: السد تیم بسیار خوبی است. با وجود تمام مشکلاتی که داریم، مقابل این تیم بازی می کنیم. هفته پیش یکی از بهترین بازیکنانمان مصدوم شد. چند محروم داریم اما همیشه کوشش خودمان را می کنیم که موفق شویم. بازی فردا برای هر دو تیم سخت خواهد بود. امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم و دست پر به ایران برگردیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا جوانی بازیکنان پرسپولیس به تجربه بازیکنان السد غلبه می نماید، گفت: ژاوی و گابی بازیکنان بزرگی هستند. این دو بازیکن در بارسلونا و اتلتیکو بازی نموده اند و در تیم ملی اسپانیا حضور داشتند. آنها بازیکنان شاخصی هستند اما ما انگیزه زیادی داریم و امیدواریم هر چه در توان و وجودمان داریم در زمین به نمایش بگذاریم و برای تیم مان موثر باشیم. امیدواریم که در بازی فردا موفق باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1401

به "نوراللهی: امیدوارم دست پر به ایران برگردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوراللهی: امیدوارم دست پر به ایران برگردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید