نبی: فوتبال در این 6 ماه 1500 میلیارد تومان متضرر شده است، 200 میلیارد از فیفا می خواهیم

به گزارش مجله پریها، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم یک سِنت هم خارج کنیم.

نبی: فوتبال در این 6 ماه 1500 میلیارد تومان متضرر شده است، 200 میلیارد از فیفا می خواهیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در نشست محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهور با مسئولان ورزش کشور گفت: در بحث کرونا و مسائل ناشی از آن، فوتبال پیشتاز است. 1500 میلیارد تومان فوتبال در این 6 ماهه متضرر شده است. ما از نظر بحث تلویزیونی تحریم هستیم و فیفا هم پول ما را نمی دهد. 200 میلیارد تومان از فیفا می خواهیم اما به دلیل تحریم ها نمی توانیم یک سنت هم خارج کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به مسائل تحریم و کرونا، لازم است در این بین دولت همانند قبل حامی فوتبال باشد. باید به درآمدهای موجود اکتفا کنیم. وقتی نتوانیم کار را پیش ببریم، به دولت هم فشار وارد می شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اضافه نمود: با توجه به فشارهایی که آمده و اجازه نمی دهند تیم ملی ما با کشوری بازی کند اما با ازبکستان و مالی بازی محبت آمیز داریم. در نوامبر هم یک بازی را پیش بینی کرده ایم تا کار پیش برود. برای اعزام هایی که در پیش داریم چیزی در حدود 12-13 میلیارد تومان هزینه خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3722

به "نبی: فوتبال در این 6 ماه 1500 میلیارد تومان متضرر شده است، 200 میلیارد از فیفا می خواهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبی: فوتبال در این 6 ماه 1500 میلیارد تومان متضرر شده است، 200 میلیارد از فیفا می خواهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید