تور ترکیه: افتتاح مدرن ترین مرکز موسیقی در آنکارا

به گزارش مجله پریها، مجهزترین مرکز موسیقی آنکارا مصادف با جشن بزرگداشت اعلام جمهوری در ترکیه افتتاح می گردد.

تور ترکیه: افتتاح مدرن ترین مرکز موسیقی در آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

انتها پس از انتظار طولانی مجهزترین مرکز موسیقی و سالن کنسرت آنکارا، مرکز ترکیه، در تاریخ 29 اکتبر مصادف با جشن بزرگداشت اعلام جمهوری در ترکیه طی مراسمی شروع به کار می نماید. به همین مناسبت بزرگان موسیقی دنیا از جمله آنجلا گورگیو (Angela Gheorghiu) خواننده اپرای اهل رومانی، خواهران پکینل (Pekinel)، نوازندگان برجسته پیانو به رهبری جمی جان دلیرمان (Cemii Can Deliorman) و ارکستر سمفونی ریاست جمهوری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

این مرکز موسیقی با بودجه ای بالغ بر 83 میلیون یورو در مرکز شهر آنکارا و میان مقبره آتاتورک و قلعه آنکارا احداث شده است. لازم به ذکر است انجمن موسیقی آنکارا از سال 1826 تاسیس شده و ارکستر سمفونی ریاست جمهوری یکی از قدیمی ترین ارکسترهای دنیا محسوب می گردد که افتخار میزبانی ارکسترها و خوانندگان بزرگ را خواهد داشت.

سالن بزرگ این مرکز دارای ظرفیت 2023 جایگاه، سالن ماوی (آبی) 500 جایگاه و سالن تاریخی CSO دارای 600 جایگاه است. از جمله سایر امکانات این مرکز موسیقی مجهز می توان به رستوران ها، موزه و فضای آزاد اشاره نمود. پیش بینی می گردد این مرکز در مدت زمان کوتاهی مورد توجه علاقه مندان به فرهنگ و هنر قرار گیرد.

منبع: کجارو / tehran.emb.mfa.gov.tr
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4551

به "تور ترکیه: افتتاح مدرن ترین مرکز موسیقی در آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: افتتاح مدرن ترین مرکز موسیقی در آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید