مورینیو: گل هایی می خوریم که مسخره است!

به گزارش مجله پریها، ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از شرایط خط دفاعی تیمش انتقاد کرد.

مورینیو: گل هایی می خوریم که مسخره است!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از زمان انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید اسپرز، این تیم در ده بازی پیروز به زدن چهل گل شده که آمار فوق العاده ای محسوب می گردد. اما ضعف خط دفاعی تاتنهام بارها باعث هدر رفته امتیازات شده و ژوزه مورینیو در استانه ملاقات تیمش مقابل ساوتهمپتون در خصوص این موضوع صحبت نموده است.

ژوزه مورینیو گفت: در چهار مسابقه خارج از خانه، در دو بازی برنده شدیم، یکی را باخته و در یک بازی به تساوی رضایت دادیم. آیا این بهتر از گذشته است؟ بله. آیا این عملکرد عالی است؟ نه. اگر در مقابل نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم، حریف بر ما مسلط می گردد. پس باید خوب دفاع نموده و مقاومت کنیم که در نهایت بازی 0-0 گردد. شاید مجبور باشید بپذیرید این نتیجه خوبی است.

مشکل نحوه دریافت گل ها و سبک بازی است. ما برابر منچستریونایتد گل اول را دریافت کردیم و این همواره سخت است، ما واکنش نشان می دهیم و به گل تساوی می رسیم. نیمه دوم شروع می گردد و ما دوباره یک گل مسخره دریافت می کنیم. این مشکل ما است، ما خیلی خوب بازی می کنیم، موقعیت ایجاد می کنیم اما همواره پیروز نمی شویم. ما باید پیشرفت کنیم. ما تعداد گلهای زیادی دریافت می کنیم و این بسیار ناامیدکننده است. اگر من یکی از بازیکنان هجومی بودم از اینکه بازیکنان خط دفاعی قادر به متوقف کردن حملات حریف نیستند بسیار نا امید می شدم.

اما این احساس بسیار خوبی است که بدانیم تیم حتی در سخت ترین شرایط هرگز تسلیم نمی گردد و ما تحت هر شرایطی به جلو پیش می رویم. بنابراین می خواهم این روحیه فوق العاده را ستایش کنم.

اوایل گل های زیادی از روی کرنر می خوردیم که این فرایند متوقف شد، اما در ملاقات مقابل برایتون روی ضربات ایستگاهی دروازه ما باز شد. وقتی بازیکن حریف 15 سانتیمتر از شما بلندتر است، کاری نمی گردد کرد. در فوتبال چیزهایی وجود دارد که کنترل آنها بسیار سخت است. تنها راه چاره این است بیشتر بازیکنان بلند قد را انتخاب می کنید تا با شرایط فیزیکی فوتبال چه در لیگ برتر و چه در مسابقات اروپایی مقابله کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3147

به "مورینیو: گل هایی می خوریم که مسخره است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: گل هایی می خوریم که مسخره است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید