تصمیم سخت یحیی؛ خداحافظی با 3 پرسپولیسی پای پرواز ترکیه

به گزارش مجله پریها، در حال حاضر فهرست 19نفره پرسپولیس شامل بازیکنان بزرگسال پر شده و هر بازیکنی که در رده سنی بزرگسال به فهرست این تیم اضافه گردد، باید یک بازیکن کنار برود.

تصمیم سخت یحیی؛ خداحافظی با 3 پرسپولیسی پای پرواز ترکیه

به گزارش خبرنگاران پرسپولیس در حالی روز پنجشنبه راهی ترکیه خواهد شد که یحیی گل محمدی در انتظار تکمیل لیست نهایی تیمش است تا آنها در رجحانن شرایط ممکن و با تمامی نفرات راهی اردوی پیش فصل شوند. آخرین نگرانی یحیی هم مربوط به تمدید قرارداد میلاد سرلک بود که مراحل مربوط به این موضوع به شکل مثبتی پیش رفت و این بازیکن عصر دیروز رسما قراردادش را با قرمزها تمدید کرد و به تمرینات این تیم اضافه شد.

در چند روز گذشته بحث خدمت سربازی سرلک در رسانه ها مطرح شد و بعضی از احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان خبر دادند، ولی به نظر می رسد سرلک همچنان در جمع سرخپوشان مرکز باقی خواهد ماند. طبق قانون تمام بازیکنان لیگ رجحان تا 28سالگی می توانند به خدمت سربازی نروند اما بازیکنان ملی می توانند 2سال دیرتر یعنی در 30سالگی راهی سربازی شوند. غیبت در آخرین لیست تیم ملی ایران برای فیفادی خردادماه باعث شد مسائلی مطرح گردد مبنی بر اینکه او از موقعیت بازیکن ملی خارج شده و باید خود را آماده پوشیدن لباس سربازی و رفتن به ملوان کند ولی ظاهرا این موضوع صحت ندارد.

از آخرین اردوی تیم ملی که سرلک در آن حاضر بود، کمتر از 6ماه می گذرد و او غیر از اردوی آخر در تمامی اردوها حاضر بوده است. سرلک به نزدیکانش گفته از لحاظ قانونی مسئله ای برای تمدید قرارداد ندارد و همکاری اش را با پرسپولیس ادامه خواهد داد.

وحدت از دست می رود؟

در حال حاضر لیست 19نفره پرسپولیس شامل بازیکنان بزرگسال پر شده و هر بازیکنی که در رده سنی بزرگسال به لیست این تیم اضافه گردد، باید یک بازیکن کنار برود. جدا از سرلک که قرار است به لیست پرسپولیس اضافه گردد، یحیی گل محمدی درصدد جذب یک مدافع چپ و بعلاوه یک مهاجم خارجی است و اگر این 3بازیکن به پرسپولیس اضافه شوند، باید شاهد درآمدن نام 3بازیکن بزرگسال از لیست پرسپولیس باشیم. این در حالی است که پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری باید یک دروازه بان زیر 23سال هم جذب کند که در لیست 19نفره بزرگسال قرار نخواهد گرفت.

آخرین خبرها حاکی از آن است که پرسپولیس با پریرا به توافق رسیده تا نام این بازیکن را از لیست خارج کند و این موضوع می تواند دست گل محمدی را برای جذب یک مهاجم خارجی باز کند. پرسپولیس تا الان نام کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، دیاباته و احمد گوهری را از لیست بزرگسال خارج نموده و اگر جدایی پریرا را قطعی بدانیم، این تیم باید برای جذب یک مدافع چپ و تمدید قرارداد سرلک، 2بازیکن را کنار بگذارد. اگر هم گل محمدی در شرایط فعلی تصمیم به جذب مدافع چپ نگیرد، احتمالا فقط یک بازیکن از لیست کنار گذاشته خواهد شد. می گویند در حال حاضر وحدت هنانوف، گزینه اصلی برای کنار گذاشته شدن از پرسپولیس است و البته بعضی سایت های خبری هم از فرشاد فرجی نام برده اند. باید دید در نهایت گل محمدی قبل از اعزام تیم به ترکیه چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4849

به "تصمیم سخت یحیی؛ خداحافظی با 3 پرسپولیسی پای پرواز ترکیه" امتیاز دهید

3 کاربر به "تصمیم سخت یحیی؛ خداحافظی با 3 پرسپولیسی پای پرواز ترکیه" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم سخت یحیی؛ خداحافظی با 3 پرسپولیسی پای پرواز ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید