عباسیان: خدا را شکر که پایم نشکست، به بازی برابر پرسپولیس می رسم

به گزارش مجله پریها، تعیین عباسیان، هافبک تیم فوتبال سایپا گفت که به بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر خواهد رسید.

عباسیان: خدا را شکر که پایم نشکست، به بازی برابر پرسپولیس می رسم

مشخص عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد از دست دادن بازی برابر استقلال و ترک اردوی نارنجی پوشان گفت: من دیروز زمان گرم کردن با یکی از بازیکنان برخورد داشتم که از ناحیه روی پا آسیب دیدم. در هتل که بودیم درد داشتم و در نهایت بعد از تشخیص پزشک اردو تیم را ترک کردم. بلافاصله از پای مصدومم عکس گرفتم که خوشبختانه پایم شکستگی ندارد.

هافبک تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه آیا به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس خواهد رسید یا خیر، توضیح داد: مصدومیت من جدی نیست و احتمالاً از دو روز دیگر با تیم تمرین می کنم. به بازی مقابل پرسپولیس هم خواهم رسید.

براساس اعلام قبلی سازمان لیگ دیدار پرسپولیس - سایپا در چارچوب هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور می بایست در روز پنجشنبه سوم آبان ماه برگزار می شد که با توجه به برگزاری دیدار پرسپولیس - السد در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در روز سه شنبه اول آبان ماه به احتمال زیاد زمان برگزاری این دیدار تغییر خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اسفند 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1561

به "عباسیان: خدا را شکر که پایم نشکست، به بازی برابر پرسپولیس می رسم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: خدا را شکر که پایم نشکست، به بازی برابر پرسپولیس می رسم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید