مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

به گزارش مجله پریها، پرده یکی از مهمترین و ضروری ترین تجهیزاتی است که انتخاب آن تاثیر بسزایی در تنظیم نور محیط و دکوراسیون محل کار و یا محل سکونت شما دارد و همچنین پرده کرکره فلزی و چوبی با توجه تنوع طرح ورنگ کمک شایانی به شما در طراحی میکند.، این پرده ها، از تیغه هایی افقی با آلیاژ آلومنیوم تشکیل شده که بصورت عمودی، بسمت بالا و پایین حرکت کرده و با میله تنظیم آن، سایه و روشن می شود.

مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

قابلیت تنظیم نور قطعا اگر در جایی صحبت از مزایا و معایب پرده کرکره باشه، مزیت تنظیم نور، حرف اول رو میزنه. با این ویژگی، شما می تونید به راحتی نوری که وارد اتاق میشه رو به دلخواه خودتون تنظیم کنید. این مزیت نمیذاره که نور شما رو اذیت کنه.

تمیز کردن آسان یکی دیگر از مزایای پرده کرکره، تمیز کردن آسان آن هست. شما می تونید به راحتی و بدون در آوردن پرده از جای خودش، اون رو به سادگی تمیز کنید.

خرابی گیربکس پرده های کرکره ای، قسمتی دارن که با استفاده از اون، پرده به بالا و پایین و چپ و راست حرکت می کنه. اگر این قسمت خراب بشه، عملا پرده غیرقابل استفاده میشه. گرچه خرابی این قسمت به راحتی قابل حل هست.

پرده های لوردراپه یا پرده کرکره عمودی بصورت یکپارچه بوده و بر خلاف دیگر پرده ها محدودیت عرضی ندارد نور محیط را به خوبی تنظیم مینماید. استفاده از فرنیچر های عمودی مانند این صندلی هماهنگی و زیبایی خاصی را در محیط بوجود می آورد. از مزایای این پرده کرکره عمودی راحتی شستشوی آن میباشد.

منبع مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل

انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4388

به "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربرد پرده کرکره ای در دکوراسیون منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید