مسائل شهرک صنعتی فجر هشترود رفع گردد

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران، امین امینیان ظهر امروز سه شنبه در جلسه ای با نیرومند مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: امیدواریم شاهد برطرف مسائل ناحیه صنعتی فجر و شهرک صنعتی پروفسور هشترودی باشیم.

مسائل شهرک صنعتی فجر هشترود رفع گردد

وی اضافه کرد: براساس مصوبات جلسه اقتصاد مقاومتی که در حضور استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان هشترود برگزار گردید مقرر شد تا نواقص سه گانه نگهبانی، ورودی ناحیه صنعتی فجر و تامین آب شرب ناحیه صنعتی مرتفع و حل گردد. لذا پیرو این مصوبه امیدواریم اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

امینیان گفت: در خصوص ورودی ناحیه طی سفری که حسن زاده معاون راه های استان در این هفته به هشترود دارد از وی می خواهیم تا مسئله تسطیح و آسفالت ریزی ناحیه را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

وی ادامه داد: در مورد مسئله تامین آب شرب نیز بعد از برآورد اعتبار مورد احتیاج لازم، از اعتبارات تملک دارایی شهرستان مبلغ مورد احتیاج را برای تامین آب شرب ناحیه از خط انتقال آب شهرک صنعتی اختصاص دهند.

امینیان همچنین بیان نمود: نیروی انتظامی هشترود ضروری است جهت حفظ و تامین امنیت ناحیه صنعتی با مدیریت ناحیه صنعتی همکاری کند، البته واحدهای صنعتی هم ضرورت دارد تمهیداتی از قبیل نصب دوربین و فعال کردن نگهبانی اتخاذ نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1337

به "مسائل شهرک صنعتی فجر هشترود رفع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل شهرک صنعتی فجر هشترود رفع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید