مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: خودباوری در بازیکنان زنده شده است

به گزارش مجله پریها، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: امید به خودباوری در بازیکنان استقلال خوزستان زنده شده و نشان داده اند که می توانند با تیم های بزرگ، بزرگ بازی نمایند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: خودباوری در بازیکنان زنده شده است

محمد رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان اظهار کرد: با توجه به این که مدتی باشگاه مدیرعامل نداشت و کارها به وسیله قائم مقام باشگاه پیگیری می شد و باشگاه باید از بلاتکلیفی خارج می شد، تصمیم هیأت مدیره این بود که من را به عنوان مدیرعامل انتخاب کند. جا دارد از زحمات پورهاشم، قائم مقام باشگاه قدردانی کنم.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از تیم و باشگاه و همچنین روحیات بازیکنان دارم و از روز اول نیز به استقلال خوزستان بسیار امید داشتم و معتقدم صندلی آن در انتهای جدول نیست زیرا استقلال هویت فوتبال خوزستان است و باید این هویت مجدداً احیا گردد.

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: با توجه به زحماتی که دوستان کشیدند در جذب اسپانسر کمی پیروز بوده ایم و توانسته ایم بخشی از مسائل را حل کنیم. قرار است اسپانسر جدیدی نیز وارد باشگاه گردد و امیدوارم در بخش درآمدزایی بتوانیم مسائل روحی روانی بازیکنان را حل کنیم. بازیکنان ما از نظر اقتصادی مسائل عدیده ای دارند و قراردادهای آن ها بسیار پایین است و من به همین دلیل تمام کوششم را می کنم تا مسائل اقتصادی بازیکنان حل گردد زیرا این جوانان به روحیه و انگیزه احتیاج دارند.

وی با اشاره به پیروزی روز گذشته استقلال خوزستان برابر سپیدرود رشت که پس از 12 هفته حاصل شد، اعلام کرد: استقلال خوزستان بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشت و حتی می توانستیم با اختلاف بالا به پیروزی برسیم. موقعیت هایی که بازیکنانمان در این دیدار خلق کردند، در هیچ کدام از دیدارهای گذشته ندیده بودم و این نشان از امید، همت و کوشش بازیکنانمان است. امید به خودباوری در بازیکنان استقلال خوزستان زنده شده و نشان داده اند که می توانند با تیم های بزرگ، بزرگ بازی نمایند. برد در این دیدار استارتی برای برگشت به جدول و نزدیک شدن به تیم های بالاسری مان بود.

رحیمی اعلام کرد: به هر حال علاوه بر حمایت اقتصادی باید از بازیکنان حمایت معنوی هم داشته باشیم و امیدوارم مسئولان خوزستان این حمایت را از بازیکنان ما داشته باشند. حتی حضور آن ها در تمرینات می تواند روحیه و انگیزه بازیکنان ما را بالا ببرد. درخواست من از مسئولان خوزستان این است که پای کار بیایند و مطمئنم می توانیم این سهمیه را برای خوزستان حفظ کنیم. من به حفظ این سهمیه امید دارم.

وی همچنین در مورد جدایی توافقی کریم بوستانی از باشگاه گفت: بوستانی از اسطوره ها و بزرگان فوتبال خوزستان است. او در هفت بازی سرمربی استقلال خوزستان بود و بسیار زحمت کشید که از او قدردانی می کنم. در روزهایی که با سختی روبرو بودیم او خیلی زحمت کشید و کوششش را کرد ولی انتظار داشتیم نتایج بهتری کسب کنیم. اگرچه بازی های سختی را داشتیم ولی در بازی هایی چون ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان، انتظار برد را داشتیم. به هر حال در نهایت آقای بوستانی تصمیم گرفت که شاید در این شرایط نتواند به تیم یاری کند و جدا شد و در واقع خواست به تیم شوک بدهد که فکر می کنم این تصمیم او از بزرگواری اش بوده است.

مدیرعامل استقلال خوزستان در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم نیز اعلام کرد: بعد از آقای بوستانی فعلاً تصمیم داریم با آقای قنبری و علوی ادامه دهیم. این دو مربی کوشش خود را نموده اند و روز گذشته نیز برابر سپیدرود به فزونی رسیدیم. در حال حاضر باید به بازیکنان بیشتر روحیه دهیم و به کادر فنی هم بیشتر برسیم. ما یک بازی بسیار مهم با پیکان را در پیش داریم و فعلاً آقای قنبری و آقای علوی راهنمایی تیم را به عهده دارند و تصمیمات بعدی در روزهای آینده گرفته می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برد برابر پیکان آیا احتمال همکاری با این دو مربی وجود دارد؟ گفت: برای بازی با پیکان فعلاً آقای قنبری و علوی روی نیمکت هستند و کاملاً از این دوستان حمایت خواهیم کرد. اگر تیم در ادامه نتیجه بگیرد نیز از این دو نفر حمایت می کنیم و احتمال این که تصمیم مان ادامه همکاری باشد نیز وجود دارد. اکنون شرایط حاد است و نباید حواشی را وارد باشگاه کنیم و باید آرامش به تمام تیم تزریق گردد.

رحیمی با بیان این که پس از برد برابر سپیدرود برای بازیکنان پاداش در نظر گرفتیم، ادامه داد: امیدوارم پیش از عید نیز بتوانیم بخشی دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پول انتقال یونس دلفی به باشگاه تزریق شده است، گفت: متأسفانه این مهم انجام نشده است و ان شاءالله با آقای غفوری، مدیرعامل کارخانه گروه ملی که در این مدت برای باشگاه زحمت کشیده است صحبت می کنیم تا راهکاری برای دریافت این تیم داشته باشیم. این پول دیر تزریق شده و بسیار مهم است که سریع تر پول را داشته باشیم.

مدیرعامل استقلال خوزستان با بیان این که تا انتها لیگ 10 فینال را پیش رو داریم، اعلام کرد: اگر بازی با پیکان را ببریم، استارت خاصی برای ماندن در لیگ خواهیم زد و باز هم تاکید می کنم خودباوری لازم در بازیکنان مان ایجاد شده است و ان شاءالله در لیگ برتر می مانیم. اکنون روحیه بازیکنانمان بسیار خوب است و قول داده اند کوشش خود را به کار بگیرند و ما نیز از آن ها حمایت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2323

به "مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: خودباوری در بازیکنان زنده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان: خودباوری در بازیکنان زنده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید