مانور عملیات چند جانبه و ترکیبی امداد و نجات در کیش برگزار گردید

به گزارش مجله پریها، مهدی اسدی زنوز در مصاحبه با مهر در خصوص این مانور گفت: این مانور ساعت 10 و 30 دقیقه صبح روز شنبه 7 مهر بر روی یکی از ساختمان های بلند مرتبه مسکونی کیش انجام شد تا شهروندان بتوانند از نزدیک شاهد انجام امداد و نجات باشند.

مانور عملیات چند جانبه و ترکیبی امداد و نجات در کیش برگزار گردید

وی با بیان اینکه نیروهای آتش نشانی بصورت 24 ساعته در طول شبانه روز حافظ امنیت و آسایش شهروندان هستند، اضافه کرد: آتش نشانی کیش با تجهیزات خوب و مناسب آماده است هنگام وقوع هر گونه حادثه احتمالی ، کمک رسان کیشوندان و گردشگران باشد.

زنوز ضمن اشاره به اجرای پروژه اعلام و اطفای حریق در بندرگاه کیش، گفت: در این پروژه، عملیات سیویل و لوله گذاری به اتمام رسیده است و پمپ های خریداری گردیده ، به زودی نصب می گردد.

وی بیان داشت: فوندانسیون مخزن آب نیز اجرا گردیده و ظرف چند ماه آینده اجرای این پروژه به اتمام می رسد و این بندر علی الخصوص اسکله سوخت رسانی، مجهز به سیستم اعلام و اطفای حریق خواهد شد.

رئیس آتش نشانی و خدمات ایمنی جزیره کیش گفت: عملیات ترکیبی کار در ارتفاع، حمل مصدوم، راپل، پرش در تشک، امداد و نجات خودرو، کف دهی توربکس و خاموش کردن کپسول گاز مشتعل توسط 48 نفر از نیروهای آتش نشانی کیش به نمایش گذاشته شد.

وی آموزش و پیشگیری را مهمترین اصول در کاهش حوادث خواند و اضافه کرد: با پیشگیری های به عمل آمده از سوی شهروندان به نسبت سال های گذشته شاهد کاهش آمار حریق در جزیره کیش هستیم.

زنوز خاطرنشان کرد: در سال 95 تعداد 407 مورد، سال 96 تعداد 295 مورد و در طول 6 ماهه نخست سال 97 تعداد 107 مورد اطفاء حریق در جزیره کیش انجام گردیده است.

وی گفت: تعداد 60 آتش نشان و 76 آتش نشان داوطلب در جزیره کیش مشغول فعالیت هستند . همچنین کلاس های آموزشی رایگان نیز در ایستگاه مرجان برای شهروندان دایر است.

شایان ذکر است ، در انتها این مراسم از 7 آتش نشان شجاع و برتر و یک بانوی آتش نشان داوطلب کیش با اهدای لوح ، قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 بهمن 1397 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 1403

به "مانور عملیات چند جانبه و ترکیبی امداد و نجات در کیش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور عملیات چند جانبه و ترکیبی امداد و نجات در کیش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید