ماشینری اجراهای خود را شروع می نماید، نگاهی به جامعه کارگری

به گزارش مجله پریها، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گروه نمایش آدمک، نمایش ماشینری تازه ترین اثر گروه آدمک به کارگردانی و نویسندگی هادی حوری اجراهای خود را از چهارشنبه 24 بهمن ماه ساعت 20 در خانه نمایش شروع می نماید.

ماشینری اجراهای خود را شروع می نماید، نگاهی به جامعه کارگری

این اثر نمایشی درباره وضعیت چند کارگر است و به زندگی های ساده ای می پردازد که سودجویی و ناآگاهی واحدهای مدیریتی، آن را به پیچیدگی و حواشی نامطلوب می کشاند و نشان می دهد چگونه اشکال در چرخه فراوری آن را به سیستمی ناکارآمد تبدیل می نماید.

در این نمایش سعید جاودان، ریحانه جعفری، فرزاد دشتی، نگار شهبازی، نوید غفوری، مهلا قدوسی، محمد مهدی کیان، عیسی محمدی و علیرضا موسوی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کارگران مشغول کارند. آنها برای گذران زندگی ناچار به درخواست و دریافت مساعده اند اما بخشنامه های اداری مانع این کار هستند. از سویی کارگران در پی یافتن تدابیری هستند تا بتوانند مساعده شان را دریافت نمایند. ناهماهنگی ها و تدابیر اتخاذ شده باعث ایجاد موقعیت ها و ماجراهای عجیبی می گردد که ...

همچنین هلیا میرهادی طراحی صحنه و لباس و نوید غفوری موسیقی این اثر را بر عهده دارند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از دستیار صحنه و لباس: مهتاب خواجه، مدیر صحنه: ایمانه بهنام جم، منشی صحنه فائزه زکاوتی، ساخت دکور: محمد باقر باقری، مشاور رسانه ای: احمد عظیمی.

نمایش ماشینری از 24 بهمن تا 24 اسفند هر روز ساعت 20 در خانه نمایش اداره تئاتر به آدرس میدان فردوسی، بالاتر از خیابان ایرانشهر، خیابان موسوی(فرصت)، کوچه محمد آقا، پلاک 24 اجرا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2243

به "ماشینری اجراهای خود را شروع می نماید، نگاهی به جامعه کارگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماشینری اجراهای خود را شروع می نماید، نگاهی به جامعه کارگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید