لغو اردوی شاگردان مظلومی به علت شرایط نامعلوم مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مجله پریها، مدیر تیم ملی فوتبال جوانان از لغو اردوی آماده سازی این تیم به دلیل شرایط نامشخص مسابقات قهرمانی آسیا اطلاع داد.

لغو اردوی شاگردان مظلومی به علت شرایط نامعلوم مسابقات قهرمانی آسیا

با ما همراه باشید و درباره افتتاح حساب بانکی در کانادا بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، فراز فاطمی با اعلام این خبر گفت: اردوی تیم ملی جوانان که قرار بود از نهم شهریور شروع گردد به دلیل برنامه نامعین رقابت ها به تعویق افتاده است. فاطمی اضافه نمود: با توجه به اینکه احتمالا تاریخ جدیدی جهت برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان آسیا اعلام می گردد و بعضی از کشورها اعلام نموده اند در این تاریخ نمی توانند در رقابت ها شرکت نمایند برنامه های آماده سازی تیم هم تحت تاثیر تغییر زمان بندی برگزاری رقابت ها قرار می گیرد و در انتظاریم که پاسخ نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد موعد برگزاری رقابت ها اعلام گردد.

مدیر تیم ملی جوانان در سرانجام گفت: اعضای کادر فنی زحمات زیادی در این مدت کشیدند و شبانه روز کوشش کردند که تیم را به شرایط مناسب برسانند. امیدواریم در نهایت هرچه زودتر تاریخ برگزاری مسابقات معین گردد تا مربیان تیم برنامه جدید آماده سازی را تدوین نمایند و در شرایط مناسب برای حضور در رقابت ها آماده شویم.

مسابقات قهرمانی جوانان آسیا قرار بود از 23 مهرماه در تاشکند ازبکستان شروع گردد که به دلیل شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا بعضی از کشورهای شرکت نماینده اعلام کردند امکان سفر به ازبکستان در این مقطع زمانی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3674

به "لغو اردوی شاگردان مظلومی به علت شرایط نامعلوم مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو اردوی شاگردان مظلومی به علت شرایط نامعلوم مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید