طراحی منزل ویلایی: قانون حفظ باغات از اولین قوانین جمهوری اسلامی است

به گزارش مجله پریها، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس شورای اسلامی شهر تهران: قانون حفظ باغات در شورای انقلاب در سال 1358 به تصویب رسید و قانون خوبی است.

طراحی منزل ویلایی: قانون حفظ باغات از اولین قوانین جمهوری اسلامی است

جهت دریافت خدمات طراحی منزل ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مهدی چمران در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز شورا با یادآوری اینکه دیروز مصادف با شهادت میرزا خان امیرکبیر بود است، گفت: امیرکبیر یک روستازده بود که توانست در مناصب دوره خود جایگاهی را کسب کند و در شروع حکومت ناصرالدین شاه صدرات او را به عهده گرفت، اما چون عرق ملی و مذهبی داشت و دشمنان به ویژه دولت انگلیس که نمی خواست ایران رشد کند با سعایت انگلیس ها و مادر شاه آنرا شهید کردند.

وی اضافه نمود: در آن دوران بهم ریخته کشور، میرزاتقی خان امیرکبیر در یک مدت کوتاه کمتر از 4 سال تحولی در کشور به وجود می آورد که آثار آن تا سال ها باقی ماند و این درسی است که فکر نکنیم در مدت کوتاه نمی گردد، کاری کرد.

چمران تاکید نمود: این تحول برای درباریان گران تمام می شد و به همین علت میرزا تقی خان را حذف کردند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 22 دی ماه سالروز تشکیل شورای انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) است، گفت: در دورانی که امام هنوز به ایران بازگشته بودند و با تاسیس شورای انقلاب مسائل داخلی کشور را در خانه شهید دکتر بهشتی و شهید دکتر مطهری راهنمایی می کردند.

وی اضافه نمود: این جلسات به صورت مخفیانه شکل می گرفت و تصمیماتی که می گرفتند بسیار موثر بود.

چمران با اشاره به اینکه تا پیش از تشکیل مجلس شورای اسلامی، شورای انقلاب فعالیت می کرد و به تصویب قوانین اقدام می کرد، ابراز داشت: قانون حفظ باغات در شورای انقلاب در سال 1358 به تصویب رسیده و قانون خوبی هم هست.

جدیت شورا در انتقال نمایشگاه بین المللی به شهر آفتاب

رییس شورا گفت: شورا و شهرداری با قدرت و جدیت در مورد مسائل ترافیکی نمایشگاه بین المللی تهران و انتقال آن به نمایشگاه شهر آفتاب عمل خواهد نمود.

مهدی چمران در جلسه امروز شورا در واکنش به نظر هیات تطبیق فرمانداری تهران درباره مصوبه شورا در الزام انتقال نمایشگاه بین المللی تهران به شهر آفتاب مبنی بر نداشتن مسئولیت شورا و شهرداری، اضافه نمود: فرمانداری گفته است مجلس شورای اسلامی درباره نمایشگاه بین المللی تهران مسئولیت دارد، اما ما به عنوان شورا و شهرداری اجازه نمی دهیم مردم از بابت حضور این مجموعه در شهر آسیب ببینند.

وی گفت: شهرداری حق دارد حق مردم را بگیرد و ما با جدیت انتقال نمایشگاه بین المللی تهران را به مجموعه شهر آفتاب دنبال می کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4572

به "طراحی منزل ویلایی: قانون حفظ باغات از اولین قوانین جمهوری اسلامی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی منزل ویلایی: قانون حفظ باغات از اولین قوانین جمهوری اسلامی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید