فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه ای در سطح شهر تهران

به گزارش مجله پریها، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تا به امروز 3 هزار و 100 پمپ بنزین در سراسر کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل و امکان دریافت بنزین یارانه ای با کارت سوخت در آن ها فراهم شده است.

فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه ای در سطح شهر تهران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به نقل از وزارت نفت، فاطمه کاه با اشاره به اینکه تا به امروز (ساعت 11 یکشنبه، نهم آبان) 3 هزار و 100 پمپ بنزین در کشور به سامانه هوشمند سوخت متصل شده اند، اضافه نمود: بعلاوه 900 جایگاه در کشور، فقط امکان عرضه بنزین آزاد را دارند.

وی با تأکید بر اینکه حدود 80 درصد جایگاه های فعال، بنزین یارانه ای عرضه می نمایند، گفت: امیدواریم تا سرانجام امروز همه جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند متصل شوند و امکان دریافت بنزین با کارت سوخت فراهم باشد.

فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه ای در سطح شهر تهران

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تعداد جایگاه های متصل به سامانه هوشمند سوخت در تهران را 240 جایگاه مطرح کرد و ادامه داد: 120 جایگاه نیز در تهران بنزین را با نرخ آزاد عرضه می نمایند.

در پی اختلال پیش آمده در ارتباط سامانه هوشمند سوخت با جایگاه های سوخت سراسر کشور از روز سه شنبه، (چهارم آبان ماه) امکان عرضه سوخت در جایگاه های کشور غیرممکن شد که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با اعزام بیش از 450 گروه عملیاتی برای ازسرگیری عرضه سوخت در جایگاه های سراسر کشور و فعال سازی جایگاه ها به صورت دستی اقدام کرد و در نیم ساعت نخست این اتفاق شماری از جایگاه ها فعال شدند.

عملیات فعال سازی جایگاه های عرضه فرآورده و اتصال جایگاه ها به سامانه هوشمند سوخت به منظور عرضه بنزین یارانه ای همچنان ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4453

به "فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه ای در سطح شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعال شدن 240 جایگاه عرضه بنزین سهمیه ای در سطح شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید