فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری شد

به گزارش مجله پریها، فرامرز صدیقی چند روزی است به دلیل مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان قرار گرفته است.

فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری شد

به گزارش برنا؛ سید مجید پوراحمدی مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با حضور در بیمارستان محل بستری فرامرز صدیقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان، ضمن ابلاغ سلام محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان روند درمانی این هنرمند پیشکسوت نهاده شد.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در حاشیه عیادت از فرامرز صدیقی، هدف از حضور در بیمارستان را علاوه بر احوالپرسی، تاکیدی بر حضور و همراهی این صندوق در کنار هنرمندان کشور در همه ایام به ویژه دوران بستری و درمان در بیمارستان مطرح کرد.

پوراحمدی در ادامه بعلاوه توجه ویژه به سلامتی جسم و جان، بهبودی شرایط درمانی تمامی اعضا به ویژه پیشکسوتان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه را از مهمترین وظایف ذاتی و رسالت خطیر این صندوق برشمرد که با جدیت دنبال شده و از این پس نیز پیگیری و عمل خواهد نمود.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعلاوه با اشاره به احتیاج روند درمانی این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون کشور، تأکید کرد: صندوق اعتباری هنر کوشش خواهد نمود تا شرایط مطلوبی را برای ادامه زندگی وی پس از ترخیص از بیمارستان را در محیطی مناسب فراهم کند.

پوراحمدی در عین حال توضیح داد: صندوق اعتباری هنر خود را حامی و همراه همیشگی اعضای این صندوق به ویژه اساتید نامدار و پیشکسوت عرصه های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه می داند.

مدیرعامل صندوق اعتباری ابراز امیدواری کرد تا شرایط درمانی و جسمی استاد فرامرز صدیقی رو بهبودی کامل رفته و هرچه سریع تر با ترخیص از بیمارستان به آغوش گرم جامعه هنری و خانواده بازگردد.

در این ملاقات، فرامرز صدیقی نیز با قدردانی از حضور مدیر عامل صندوق اعتباری هنر و هیئت همراه برای عیادت از وی، از نگاه ویژه محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی کرد.

فرامرز صدیقی در ادامه ضمن ارائه توضیحاتی درباره روند درمانی خود از حمایت، پیگیری و حضور مستمر مسئولان صندوق اعتباری هنر نیز قدردانی کرد.

فرامرز صدیقی چند روزی است به دلیل مسائل ریوی و معده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در تهران بستری و تحت درمان نهاده شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4807

به "فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرامرز صدیقی در بیمارستان بستری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید