فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن شروع می گردد

به گزارش مجله پریها، رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: فراخوان جذب هیئت علمی از 22 بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد و متقاضیان تا سوم اسفند برای ثبت نام فرصت دارند.

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن شروع می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، محمد رضا رضوان طلب رییس مرکز جذب اعلام کرد: فراخوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیئت علمی پیمانی از 21 دی ماه آغاز شده و این اعلام احتیاج تا روز گذشته دوشنبه 30 دی ماه به مدت هشت روز کاری ادامه داشت.

رضوان طلب ادامه داد: مرکز نظارت از اول تا 15 بهمن به مدت 10 روز کاری فرصت دارد اعلام احتیاج دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت ها را آنالیز کرده و از 16 تا 20 بهمن ماه نیز نتایج تطبیق احتیاج ها با تاییدیه مرکز نظارت جذب اعلام خواهد شد.

رئیس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه فراخوان جذب از 22 بهمن ماه آغاز می گردد و ثبت نام در این فراخوان تا سوم اسفند ادامه دارد، اعلام نمود: آنالیز اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه ها به مدت پنج روز انجام می گیرد و پرونده های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته های آنالیز توانایی های علمی و صلاحیت های عمومی ارسال می گردد در نهایت نتیجه آنالیز صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت 45 روز کاری انجام می گیرد.

وی تاکید نمود: تمامی آنالیز های فوق از جذب هیئت علمی در دانشگاه ها از چهارم اسفند ماه 98 آغاز می گردد و تا سوم خرداد ماه سال 99 ادامه دارد و در نهایت این آنالیز ها در مرکز جذب هیئت علمی از چهارم خرداد ماه سال 99 آغاز می گردد و تا 21 تیرماه 99 ادامه دارد.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم گفت: نتیجه نهایی فراخوان فوق، حداکثر تا اول مرداد سال آینده توسط دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد. با توجه به محدودیت های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می رود دانشگاه ها برای اعلام احتیاج در این فراخوان صرفا به ثبت حداقل ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوز های مربوطه اکتفا کرده و از هر گونه ثبت احتیاج تقریبی خودداری گردد.

رئیس مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم اعلام نمود: شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته ها باید همراه با اعلام احتیاج در سامانه فوق قید گردد. شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا بر اساس انتخاب افراد از پیش معین شده اندازه گیری گردد و نباید ظرفیت مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود کند.

وی تاکید نمود: هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه آن ها در رقابت های جذب فراهم گردد و از هر گونه تضییع حق و معین یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان قبل از آنالیز علمی و سایر صلاحیت ها خودداری گردد. ضمن اینکه فرآیند های جذب به وسیله سامانه جذب اعضای هیئت علمی صورت می گیرد و ذینفعان باید موارد مربوط را به وسیله این سامانه پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3185

به "فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید