تاکید استاندار خراسان شمالی بر اتصال بیشتر سیستم اجرایی و دانشگاهی در استان

به گزارش مجله پریها، خبرنگاران/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: حیات سیستم اجرایی کشور منوط به علم و توجه به آموزش عالی است.

تاکید استاندار خراسان شمالی بر اتصال بیشتر سیستم اجرایی و دانشگاهی در استان

محمد علی شجاعی در جلسه آئین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان (به مناسبت هفته سرآمدی آموزش) که 16 اردیبهشت ماه برگزار گردید، اضافه کرد: شاخص پیشرفت و آبادانی کشور و هر جامعه ای توجه به علم؛ آموزش و پژوهش بوده زیرا رسیدن به توسعه با این شاخص ها قطعی است.

وی با تاکید بر اینکه جدایی از جهت علم ما را به سمت آزمون و خطا می برد ؛ توضیح داد: باید اتصال بیشتری را با اجرا و علم در سطح استان ببینیم .

شجاعی اعلام کرد: اگر ویروس کرونا نبود بدون شک این استان میزبان بسیاری از رویدادهای علمی میشد زیرا در سایه همین آمد و شدها می توانیم الگوی خوبی برای جوانان باشیم.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی نیازمند برگزاری رویدادهای علمی کشوری است، اضافه کرد: تبادل اطلاعات با نخبگان و استعدادهای برتر کشوری جهت توسعه این استان هموارتر می گردد.

شجاعی اضافه کرد: دغدغه های نظام آموزشی کشور بر سایر بخش ها اثر می گذارد به طوری که اگر بخش آموزش عالی دچار آسیب گردد بدون شک سایر بخش ها نیز متزلزل می گردد.

وی حوزه پژوهش و سرانجام نامه ها رو دارای اهمیت دانست و گفت: غافل بودن از این بخش ها موجب می گردد تا سیستم اجرایی ارتقا پیدا نکند.

لازم به ذکر است در سرانجام این نشست با حضور استاندار خراسان شمالی از اساتید برتر دانشگاه های استان تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 4160

به "تاکید استاندار خراسان شمالی بر اتصال بیشتر سیستم اجرایی و دانشگاهی در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید استاندار خراسان شمالی بر اتصال بیشتر سیستم اجرایی و دانشگاهی در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید