فاش شد؛ شرط عجیب فرهاد مجیدی برای تیم های لیگ برتری

به گزارش مجله پریها، باشگاه ذوب آهن که به دنبال کسب نتایج ضعیف این تیم پس از چهارده هفته و کسب تنها یک پیروزی در نهایت تصمیم به قطع همکاری با سرمربی خود رحمان رضایی گرفت، حالا در مذاکره با دومین گزینه خود به بن بست خورده و تعیین نیست چه اتفاقی خواهد افتاد.

فاش شد؛ شرط عجیب فرهاد مجیدی برای تیم های لیگ برتری

ذوبی ها ابتدا سراغ مجتبی حسینی رفتند که با وجود توافق، او نتوانست رضایت مسئولان باشگاه نفت را برای دریافت رضایت نامه جلب کند.

پس از آن مسئولان باشگاه باب مذاکره با فرهاد مجیدی را باز کرده و به توافقاتی رسیدند و به نظر می رسید همه چیز به سمت امضای قرارداد پیش می رود، ولی پیشنهاد دیگر فرهاد و شرط عجیب او برای امضای قرارداد مانع از این اتفاق شد.

مجیدی از مسئولان ذوب آهن خواسته بندی در قراردادش گنجانده شود که طی آن هر زمان از استقلال پیشنهاد داشت بدون هیچ مسئله ای جدا شود که این موضوع با موافقت ذوبی ها همراه نبود.

از سوی دیگر از تبریز خبر رسیده مدیر برنامه های فرهاد دیداری هم با مسئولان باشگاه تراکتور داشته تا مقدمات مذاکره با مجیدی برای این تیم هم فراهم شود و اگر پیوستن مجیدی به ذوب آهن به طور کامل منتفی شود آنوقت فرهاد برای مذاکرات نهایی با تراکتور به تبریز خواهد رفت.

باید دید مجیدی با یکی از این دو تیم به توافق خواهد رسید یا نه.

ایلنا

منبع: فرارو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 3989

به "فاش شد؛ شرط عجیب فرهاد مجیدی برای تیم های لیگ برتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاش شد؛ شرط عجیب فرهاد مجیدی برای تیم های لیگ برتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید