علوان زاده: فعلا بلاتکلیفم

به گزارش مجله پریها، وضعیت جدایی احسان علوان زاده از پرسپولیس و حضورش در ماشین سازی تا یکشنبه معین خواهد شد.

علوان زاده: فعلا بلاتکلیفم

وضعیتم با پرسپولیس هنوز تعیین نیست اما فکر می کنم تا شنبه همه چیز تعیین می گردد. این را احسان علوان زاده درباره جدایی اش از پرسپولیس گفته. اتفاقی که البته باب میل خودش نیست اما انگار گریزی هم ندارد از آن. علوان زاده یکی از باتجربه ترین نیمکت نشینان پرسپولیس است اما از بازی نکردن هایش معلوم بود که برانکو ایوانکوویچ خیلی به او دل نبسته وگرنه بیشتر از بازیکن بی تجربه ای مثل حسین پور به او میدان می داد.

البته علوان زاده در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان بازی کرد اما خودش توقع داشت با توجه به کمبود بازیکن در پرسپولیس، فرصت بیشتری برای حضور در میدان داشته باشد که برانکو این طور تشخیص نداد و سر آخر هم نام این بازیکن را در فهرست مازادش نوشت.

جالب اینکه بعد از مازاد اعلام شدن احسان علوان زاده، خبر رسید که او با مسئولان باشگاه ماشین سازی وارد مذاکره شده و حتی به توافق رسیده است. خبر این توافق را خود تبریزی ها علنی کردند و گفتند با هافبک جوان پرسپولیس به توافق رسیده اند اما هنوز چیزی قطعی نیست و سر دریافت این انتقال منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس است. قرار است روز شنبه علوان زاده با مسئولان پرسپولیس درباره پیشنهاد ماشین سازی صحبت کند و باید دید چه اتفاقاتی در این جلسه رخ می دهد.

هر چند خودِ علوان زاده میلی به صحبت کردن درباره موضوع جدایی اش از پرسپولیس ندارد و به خبر حضورش در تیم ماشین سازی هم این طور واکنش نشان داده: هنوز چیزی تعیین نیست. من با پرسپولیس قرارداد دارم و وضعیتم به صورت کامل تعیین نشده است. فکر می کنم تا شنبه یا نهایتا یکشنبه تکلیفم تعیین خواهد شد و آن موقع بهتر می توانم درباره وضعیتم صحبت کنم اما الان نمی توانم چیزی در این مورد بگویم.

2 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: pariha.com شناسه مطلب: 2091

به "علوان زاده: فعلا بلاتکلیفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علوان زاده: فعلا بلاتکلیفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید